Wij gaan voor de koelkast!

• KlaasVaak.

Als je daar een kritische vraag stelt wordt die niet meer beantwoord…..

• KlaasVaak.

Wel eens gehoord van ‘in het belang van het onderzoek’ en ‘schending van beroepsgeheim’?

• BennieMak

Zijn er cijfers bekend over het percentage levens/geweldsdelicten in vergelijking met andere landen?

En wanneer is het een levensdelict? Ondeugdelijk materiaal gemaakt door een prutser van een fabrikant waardoor mensen betrokken raken bij een bedrijfsongeval? (b.v. de Engelse fabrikant van mijndetectie) Wordt in rechts NL al gauw een “dader ligt op het kerkhof”…

En het is niet alleen politie NL die ik verwijt. Ik noemde expliciet opsporend NL…

In een dictatuur lijdt het grootste gedeelte van de bevolking onder een paar procent van het regime. In een democratie lijdt 49% onder de andere 51%. Ga mij nu niet verantwoordelijk houden voor rechts beleid!!!

• KlaasVaak.

Kortom: je komt niet met antwoorden maar met meer en andere vragen.

Slecht discussieren met jou. As usual.

• - Gerard -

Ja hoor, daar heb ik wel eens TE VAAK van gehoord. :D

Vager kan het niet.

Stel, iemand schiet de minister-president dood. Dan staat heel media Nederland daar met camera's en microfoons en dan zegt zo'n politiewoordvoerder: ‘Wij kunnen geen mededelingen doen over de identiteit van het slachtoffer in het belang van het onderzoek’. Komt er waarschijnlijk, als nadere toelichting, bij: Het NFI doet onderzoek naar de identiteit.

Ik noem dat dus: geen enkele vorm van communicatie.

• - Gerard -

BennieMak, je bent vast zo'n linkse rakker. Niks mis mee, maar je ziet keer op keer. Eenmaal aan de macht wordt links heel snel rechts.

• BennieMak

Een retorische vraag is ook een antwoord! :D