Militairen kunnen civiele hulpdiensten ondersteunen

• DePeter

Gaat dit een trend worden?(:D

grtzzz

• Beheerder (Dennis)

Beste Planner,

Hoewel ik het in grove lijnen met je eens ben, heb ik gemerkt dat “Cor van Dam” weleens de discussie aan wil gaan.

Wel is het zo dat de meeste topics spamachtig karakter beginnen te krijgen.

Ik ga dit in de gaten houden, mocht er geen toegevoegde waarde zijn voor het forum zullen deze verwijderd worden.

Aan Cor van Dam het verzoek dit te respecteren.

• KlaasVaak.

Nog steeds maak je gebruik van een beschermd beeldmerk (de tostie met vlam)

• Beheerder (Dennis)

Klopt

• DePeter

Dus toch 'n trend!>:D<

grtzzz en een prettig maar vooral rustig weekend voor iedereen.

• Beheerder (Dennis)

Jij ook DePeter :)-D

• Planner

Dennis

mocht er geen toegevoegde waarde zijn voor het forum zullen deze verwijderd worden.

Mag ik dus concluderen dat jij dit topic, en de ander 4 die de afgelopen dagen door hem gestart zijn, wel van toegevoegde waarde zijn voor het forum? In dat geval zijn we het zeker niet in grove (en zelfs niet in smalle) lijnen met elkaar eens!!!!

• Beheerder (Dennis)

Dus ik moet het overal mee eens zijn? En als een topic iets is waar ik het niet mee eens ben moet ik het maar verwijderen?

• Planner

Nee hoor, het heeft helemaal niets met “mee (on)eens” te maken. Zijn topics gaan gewoon nergens over…

• KlaasVaak.

Het eens/oneens zijn was iets tussen Planner en jou.

Het “van toegevoegde waarde zijn” ging over de inhoud.

Planner was het niet eens met jou of Cor zijn items toegevoegde waarde hadden.

Planner zei niets over of jij het met de inhoud van items eens moest zijn (en ze anders maar moest verwijderen).

Ik ben het volstrekt en in welke dikte lijnen ook met Planner eens.