Militairen kunnen civiele hulpdiensten ondersteunen

• Planner

KlaasVaak

Ik ben het volstrekt en in welke dikte lijnen ook met Planner eens

.

Ik zie dat Dennis het inmiddels ook met ons een is! Wat op zich voor een discussieplatform weer niet zo handig is, want dan is er weinig meer te discussiëren….. Maar goed, in dit geval lijkt het mij ook tijdverspilling om hier verder over te discussiëren! :)-D

• Beheerder (Dennis)

Planner (En ook Klaasvaak), ik ben het qua inhoud ook wel eens, doch kan ik niet zomaar berichten gaan verwijderen als ik het persoonlijk niet eens ben….dat is geen fundering.

Doch….heb ik de tussentijd wel wat onderzoek gehouden….ben op menig Prikpagina gaan lezen….en Cor van Dam plaatst wel, maar gaat de discussie uit te weg.

Daarnaast begon het op spammen te lijken, wat de kwaliteit van het prikbord niet ten goede kwam.

En Ere wie ere toekomt, Arie (De vorige moderator) heeft de knoop doorghakt. ;-)

• Planner

Dennis

doch kan ik niet zomaar berichten gaan verwijderen als ik het persoonlijk niet eens ben….dat is geen fundering

Inderdaad, heb ik of KlaasVaak iets anders beweerd dan?

Dennis

Doch….heb ik de tussentijd wel wat onderzoek gehouden….ben op menig Prikpagina gaan lezen….en Cor van Dam plaatst wel, maar gaat de discussie uit te weg.

En dat is dus precies wat ik als argumentatie had. Overigens ging hij soms min of meer wel de “discussie” aan, maar dan bleek hij volstrekt niet te luisteren/reageren op argumenten, en verzandde het wederom in een monoloog

Dennis

Daarnaast begon het op spammen te lijken, wat de kwaliteit van het prikbord niet ten goede kwam.

Helemaal mee eens

Dennis

En Ere wie ere toekomt, Arie (De vorige moderator) heeft de knoop doorghakt. ;-)

Ah, hij kan het toch niet helemaal loslaten?

Welterusten

Planner

(Ex moderator Beveiligings Prikbord)

PS, ik stem …….(:P)

• Beheerder (Dennis)

Hahaha, Ik stem,…… Scherp!

Maar door jouw topic ben ik inderdaad verder gaan kijken (Ben niet alles wetende…..doch weet ik wel veel >:D<)

• KlaasVaak.

Dennis Schreef:

———————-

> Klopt

Beetje vreemd niet?

Jezelf niet gedragen in lijn met de huisregels die je zelf (tr)acht te handhaven, uit te leggen en te verdedigen, en de wet overtreden en dan gewoon volharden na erop gewezen te zijn.

Tot zover je autoriteit hier.

Huisregels art 5.2 viii :

“het is een bezoeker niet toegestaan om het prikbord te gebruiken voor het ongeoorloofd verveelvoudigen van door auteursrecht, portretrecht of door andere intellectuele eigendomsrechten beschermde werken”.

Wet: Aurteursrechtwet

• Beheerder (Dennis)

Zucht

• KlaasVaak.

Zo reageren maar toch het beeldmerk verwijderen?

Regels moeten handhaven waar je jezelf niet aan wilt houden.

We zullen zien wie er het langst zucht.

• Beheerder (Dennis)

Beste KlaasVaak,

Wij houden ons aan de forumregels welke opgesteld zijn.

Maar als jij aangeeft dat ik een wet aan het overtreden ben, moet ik je serieus gaan nemen?

Maar verdere berichten of kritiekpunten met betrekking tot mijn handelen of het prikbord graag via PM dan ben ik bereid al je vragen te beantwoorden

en voor de rest weer ontopic.

• ¥ Lotje ­­¥

mag ik ook reclame maken B)