politie schiet hond dood op snelweg

  • serine

    heb je ook weer gelijk in….

    dieren arts laten komen…duurt in dit geval domweg te lang.

    er zou toch een oplossing voor moeten komen voor zulke situatie's om overlevings kansen te vergroten.

  • Charlie

    Gewoon een terechte beslissing , en geod en snel gehandeld van de politie …klaar

    Je zou maar daar rijden met je kind(eren) achterin je auto, en ineens springt zo'n hond die totaal de weg kwijt voor je bumper….

    Zielig voor de hond, maar een mensenleven is nu ff iets belangerijker…

  • serine

    ik had gisteren bijna een yorksire onder mijn wielen…

    ik zag het aan komen…keek in mijn spiegel…en op de rem…net op tijd…

    raam open vrouwtje aangekeken …en mijn eerste reactie….stom wijf.

    meer kon ik niet uit brengen….

  • AAspirant

    Je hebt inderdaad ook baasjes die het ernaar maken ja. Hetzelfde als ouders met kinderen, dan laten ze hun kinderen oversteken zonder ook maar te kijken en als die kinderen bijna onder je wielen liggen kijken ze jou boos aan…….????

  • Charlie

    Je hebt inderdaad ook baasjes die het ernaar maken ja. Hetzelfde als ouders met kinderen, dan laten ze hun kinderen oversteken zonder ook maar te kijken en als die kinderen bijna onder je wielen liggen kijken ze jou boos aan…….???? aldus AAapirant.

    Stomme vergelijking, neem aan dat jij geen politieagent bent, anders zeg je zoiets doms niet.

    Je hoort als weggebruiker rekening te houden met kinderen.

    Bij scholen, speelbuurten etc.etc….. wordt je al bij de eerste autorijles geleerd.

  • H.Koch

    Absoluut geen stomme vergelijking, eerder onbegrip van jou. Er stond: bijna onder de wielen" Er wordt dus netjes gereageerd zoals geleerd met rijlessen. Dat neemt niet weg dat die ouders je vaak wel kunnen doodkijken terwijl dat stukje van de opvoeding wel degelijk bij de ouders ligt. ‘Soms’ kunnen ze echter niet voorkomen dat het kroost de weg oploopt en dat die rijlessen dan gelukkig hun vruchten afwerpen.

    De fout ligt dan echt niet automatisch bij de bestuurder.

  • Charlie

    KInderen zijn gewoon heel onvoorspelbaar met spelen, daar heb je als bestuurder gewoon rekening mee te houden..klaar..

    Tuurlijk heb ik het ook meegemaakt, ondanks de aangepaste snelheid van soms wel 5 km op een woonerf, dat er plots een kind bijna onder de wielen je wielen komt.

    Dan nog voel ik mij, en terecht, schuldig dat ik niet genoeg geanticipeerd heb…en dan mogen ouders ( wel of geen goede opvoeding naar hun kind toe) mij terecht heel boos aankijken.

  • H.Koch

    Daar denk ik dus anders over, het zijn van kind is geen vrijbrief om maar zo de weg op te lopen. Dat ze het doen hoort bij het kind zijn maar dat neemt niet weg dat ouders die kinderen (als ze het al zien of willen zien) daarover moeten onderhouden. Opvoeden heet zoiets.

  • RagingBull

    stom gelul van die boevevanger, en tegen die lijer ga je ook nog je exuses aanbieden?