Onbegrijpelijke instelling.

• serine

t had niet meteen een bekeuring hoeven zijn….

even melden dat zijn rem licht kapot is ,met de vraag of hij dat even wil vervangen…

was genoeg moete geweest…je mag immers aannemen dat die chaufeur dat A niet wist….en B zelf ook geen schade wil rijden

en dus C…dan nog blij met je is ook.

• Lans

Precies! ;-)

• Risanne

Applaus! :D

Gaat het nou om iemand met een hartaanval o.i.d. dan had ik er ook mijn bedenkingen over gehad. Het kan toch niet zo zijn dat een agent in zijn vrije tijd voertuigen aan de kant moet gaan zetten? Onbegrijpelijk het onbegrip van sommige mensen.

• HM

Ik vond het wel een goed cynisch verhaal. Zit zeker wel een kern van waarheid in

• Dennis

Jouw reactie naar Lans vind ik behoorlijk aanmatigend.

Moos schreef:

>

> "Ook hier reikt je kennis niet erg ver Lans…. Er is een

> degelijk verschil tussen mensen van 0900-8844 en van parkeren".

De kennis van Lans over zaken mbt de politie is bovengemiddeld. Het zou je sieren om eerst eens naar bijdrages van Lans op dit prikbord te zoeken en daarna je excuses te maken.

• fj

Mijn god Mofka, Zo @!#$ je elk topic dicht met gezwam….

• fj

Op dezelfde wijze als men dat dagelijks doet.

De chauffeur herkende hem ook… toch?

Jullie weten werkelijk om elke vorm van kritiek hoe klein ook naar jullie toe te kletsen….

• HM

die zaten op dezelfde hoogte maar een chauffeur van een vrachtwagen en een chauffeur van een personenwagen zitten volgens mij niet op dezelfde ooghoogte. En verder zit er op de meeste prive auto's geen stop/volg bordje maar daar kan ik me natuurlijk best vergissen.

• serine

in mijn regio mogen ze dat dus absoluut niet in prive tijd dragen…

hmmm dus in jou regio rijden ze niet in dienstkleding naar huis?

die kleden zich om in de deuropening van het buro ofzo? :D:D

• serine

ben benieuwd of je nog hetzelfde dacht als je er net zelf in je autootje met een vaart ondergeschoven was,omdat je hem die noodstop niet had zien maken…en vervolgens deze topic leest.

autootje in de prak…misschien nog wel in leven…zwaar bekneld geweest en dan hier lezen dat het voorkomen had kunnen worden …..ik wed dat jij dit dan niet getikt zou hebben…:D