Onbegrijpelijke instelling.

• - Gerard -

Risanne schreef:

>

> Dat is maar net de vraag natuurlijk. Neemt niet weg dat ik

> het niet vreemd vind dat een agent in privé tijd geen

> voertuig aan de kant zet voor remlichten. Waar trek je dan de

> grens? Met een beetje fantasie kan iedere overtreding

> dodelijke gevolgen hebben.

Goh, en dat zijn nou steeds de argumenten van de politieagenten in programma's als ‘Blik op de Weg’ en ‘Wegmisbruikers’. Iemand rijdt 200 km p/u uur, en ander door rood licht, weer een ander haalt rechts in …….. en dan gaat die agent uitleggen wat er zou kunnen gebeuren als …..

• - Gerard -

mwb schreef:

>

> Ik wordt betaald voor 38 uur in de week.

Ja, en? Dan trek je dat kwartiertje toch de volgende dag van jou normale werkdag af, of is dat te moeilijk? Begin gewoon een kwartier later, of ga een kwartier eerder naar huis. Zul je zien dat je aan het eind van de week ook weer 38 uurtjes hebt gemaakt.

• Lans

Touché! ;-)

• Pronto

Inhoud verwijderd wegens hatelijke karakter ervan.

Mod Arie

• - Gerard -

Nou nee, ik print nou eenmaal graag offertes.

Trouwens, ik heb een hekel aan meehelpen verhuizen, vooral als het buren zijn.

:D;)

• - Gerard -

Lans, als ik een keer aan de kant wordt gezet en die agent begint met zijn verhaal, zoiets als: “U rijdt daar 100, en u mag er maar 60. Kijk, daar rijdt u over een kruizing. Als daar nou een fietser had gefietst …… ”.

En dan zeg ik, (moet je de stem en de kop van Theo Maassen er ff bij denken, Lans) "Nou, Het is eigenlijk heel gek, meneer de agent, maar ik kom hier heel vaak langs en elke keer als ik de maximale snelheid aanhoudt, die 60 waar u het over heeft, dan komt er inderdaad een fietser van rechts. Maar ik rij nu al een week lang hier 100 km p/u en ik heb nog geen fietser gezien….. zo gek eigenlijk, vindt u niet, meneer de agent? Bij 60 wel en bij 100 niet. Is toch gek ….. ja, geef nou maar toe, dat is gek. Als een ander je dat had verteld, dan had je het niet geloofd, maar het is echt zo. Hebt u een fietser gezien? Staat er op de videoband een fietser? Er staat toch helemaal geen fietser op die band man. Is dat nou gek of niet? Zeg dan ….. gek of niet gek …… ja …. ik zie je twijfelen, jij vindt het ook gek, jawel. Je wilt ook zeggen dat het gek is, of niet som?. Zeg dan …. is toch gek? In ieder geval, ik vind het gek. Ik heb het en ook nog met mijn vriendin over gehad, en ze vond het ook gek. En ons Henk, … allemaal vinden ze het gek. ………dus…..

ps. heb vandaag iets te lang in de zon gewerkt, veel schilderen, word je melig van. ;)

• Lans

Hahaha! Ik zie het ook echt voor me!

Geloof het of niet, als ik zo iemand heb, of iemand denk mij de gek aan te steken, dan ga ik heel psychotisch lachen, tik ik mijn vuist tegen mijn voorhoofd en dan roep ik : “Die stemmen moeten stoppen!” Om vervolgens weer heel normaal te vragen :“Mag ik uw rijbewijs meneer?” en doodkalmpjes de bon uitschrijven.

Heb dat een paar keer gedaan, de bestuurder had in alle gevallen niets liever dan dat ik héél snel die bon uitschreef volgens mij. Die zou wel gedacht hebben: die spoort niet, die gaat zo schieten… :D:D:D

P.s. nog bedankt hiervoor:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=18&i=206857&t=206768

• Risanne

Dat is dus precies wat ik bedoel.

• Charlie

Heeft met betrokkenheid met je werk te maken, een agent hoort niet zo te reageren en zeker niet als het met veiligheid te maken heeft.

Zoek je een baan van acht tot vijf , dan moet je zeker geen politieagent(e) zijn, dan heb je de verkeerde beroep gekozen.

Ze zeggen toch ook dat dat het politievak in je bloed moet zitten, nou dan?

• - Gerard -

Lans schreef:

>

> Hahaha! Ik zie het ook echt voor me!

> Geloof het of niet, als ik zo iemand heb, of iemand denk mij

> de gek aan te steken, dan ga ik heel psychotisch lachen, tik

> ik mijn vuist tegen mijn voorhoofd en dan roep ik : "Die

> stemmen moeten stoppen!"

:D:D