Beste KlaasVaak,

Alhoewel ik mijn ogen nog amper open kan houden, en niet echt helder meer kan denken, durf ik nog wel te stellen dat het aantal verkrachtingen door vrouwen meevalt, dus laat de vrouwen wat mij betreft gerust de waddenzee oversteken naar Terschelling, eventueel dan verplicht wadlopend terug naar de wal als ze qua uitspattingen of anderszins de misdaadmeter omhoog jagen maar ik weet niet of de APV van Terschelling hierin voorziet.

Het ging mij natuurlijk niet om jongeren op zich maar het lokken van jongeren met veel horecatoestanden. Echt een drama vond ik de controle ook niet, maar blowen en plassen in voortuintjes evenmin, moet hierbij wel aantekenen dat ik zelf geen voortuintje heb en nooit blow, wel geblazen heb maar nog nooit door een agent(e) in mijn onderbroek gekeken ben.

Welterusten,

Klaas Hakvoort

p.s. kom nu net uit bed weer terug naar de pc slaapwandelen en dacht net dat over vijf jaar onderbroekencontroles in alle politieregio's misschien net zo normaal zijn als gordel- en blaascontroles. Eventueel kan dan ook gechekct worden of alles met het voortuintje in de haak is.