Als de AEX-index je uitval basis om je gelijk te krijgen dan raad ik je aan het beurs gebouw voorbij te lopen in plaats naar binnen te gaan , want volgens mij ben je zo onnozel dat je aan de portier vraagt waar kan ik een toegangsbewijs kopen.
Gewoon erop af met het doorgeladen wapen, je blik op tunnelvisie dat alles gericht is op rotzooi gezeik en misdaad.
Stel dat deze dienders na deze oproep stantepee terplekke waren gaan knallen, dan was dat theater.
Volgens een ander media waren zij ter plaatsen met 5 voertuigen en vier moteragenten
Politie grijpt in bij theatraal ‘misdrijf’
AMSTERDAM - De politie heeft vrijdagavond in Amsterdam een experimentele theatervoorstelling beëindigd nadat omstanders dachten dat er een misdrijf plaatsvond. Twee acteurs werden opgepakt. Dat heeft een woordvoerder laten weten.
Het publiek en de acteurs zaten in een limousine, die door de stad reed. Op het Bellamyplein in Amsterdam-West werd een ‘dood kind’ - een pop - in de achterbak gestopt. Omstanders meenden dat het echt was en belden de politie. Die rukte met de nodige mankracht uit.
Ter plekke kwamen de agenten erachter dat het om een theatervoorstelling ging. Zij pakten de twee acteurs - een man en een vrouw - op. De politie verwijt hen dat ze anderen hebben uitgelokt tot het doen van een valste aangifte. Een van hen bleek bovendien een nepwapen bij zich te hebben.
De voorstelling heet Travis's Trip en is onderdeel van het Fringe Festival. Anneke Jansen, de coördinator van dat evenement, zei in een reactie dat er een vergunning was voor de show. Volgens haar heeft de politie de limousine ook in beslag genomen.