Was dat niet de UK ?
Beste arie ik ben opgevoed in een land waar leger en politie de dienst uit maakten .
Waar het een grote trots was om het volk en vaderland te beschermen van kwalijke invloeden
in mij legertijd en moest ik me eerst 100 keer opdrukken anders geen eten.
Nederland heeft een grote fout begaan om de dienstplicht af te schafen .. zie de gevolgen
ik mist dit bij deze losgeslage jeugdbende,s vaderlandsliefde In dit land worden probleemjongeren al gauw gepamperd door zorgverleners, hulpverleners en ander ex werkeloos hippie tuig dat zich schuldig maken aan de verloedering van de maatschapij .
voor dit soort gasten telt maar 1 straf strafkampen met dwangarbeid invoeren ..uitgevoerd door defensie en politie
Dokic, graag een gefundeerde analyse van de situatie!
Zie hier het falen van opsporend nederland! Wanneer er geen groot ID op het voorhoofd van de dader staat (zoals bij deze agenten het geval was) vastgelegd op HD camera's, verlinkt door maten via Meld Misdaad Anoniem, gouden tips in Opsporing Verzocht, en met de bewijsstukken in viervoud aangeleverd: Ga je in nederland zelfs als boef met het IQ van een gorilla vrijuit!
Sorry hoor, maar verdacht zijn is echt geen zegen.
Het zwijgrecht hebben is echt geen wondermiddel ofzo.
Verdacht zijn is echt niet leuk, ook al wordt je vrijgesproken, de stempel van verdachte blijf je altijd dragen.
De collega's die vrijgesproken zijn van dat Pijnacker verhaal hebben de stempel nog steeds.
Denk maar aan je sociale leven die er onder lijd wanneer je verdachte ben.
Als integer agent druist dat tegen je rechtsgevoel in.
Ik snap best dat dit nodig is voor het onderzoek maar leuk is het niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?