Waar ligt de grens?

• - Gerard -

Maar zei pa nu wel of niet K…… nsb-ers?

• serine

ja..

en dat is wat mij betreft een boete waard..

• serine

dat hij zich als een varken gedroeg…net zoals die turk…met dat verschil..dat die turk zijn rijbewijs kwijt was geraakt en hevig emotioneel was…en deze man gewoon ook effe wat wou zeggen ofzo…terwijl hij niet eens de aangehoudene was,maar zijn bestuurder.

wat deze man deed was doelbewust de kans pakken om te schelden terwijl hij er niets mee te maken had..(dat vind ik persoonlijk veel erger dan iemand die vanuit emotie reageerd

• Hyperactief A-P

Lans Schreef:

——————————————————-

> Hyperactief A-P Schreef:

> ————————————————–

> —–

>

> >

> > Ik ben beslist geen jaknikker **Lotje**,

> > integendeel, maar ik doe niet mee aan dit soort

> > stemmingmakerij. Een mens is een mens, ongeacht

> > religie en/ of afkomst. Mensen die bezig zijn

> met

> > dit soort verdeeldheid te zaaien, houden het

> > verdeel en heers systeem juist in stand. Als

> > mensen elkaar vinden op de gezamelijke

> problemen,

> > en daar een vuist tegen maken, dan heb de

> politiek

> > pas echt een probleem. Groetjes v Hyperactief

> A-P.

>

> Mee eens Hyper, maar we moeten wel oppassen dat

> het geen éénrichtingsverkeer gaat worden. Want

> gezien het onderwerp, het filmpje zelf, wie was nu

> degene die stemming maakte? Wie ging verdeeldheid

> zaaien?

>

> Meneer de dikke Turk toch? Nederlanders zijn

> kutvolk en Nederland is een kutland. Als er dan

> mensen zijn die elkaar vinden omdat ze dit een

> probleem vinden voor de samenleving, dan is dàt

> niet het probleem maar de gasten (die Turk in dit

> geval) die zich zo manifesteren. En mijn inziens

> mag daar best een vuist tegen gemaakt worden. (of

> helpen met koffers pakken, mag ook :D)

>

> Groetjes, Lans

Hey Lans, sorry voor het late antwoord, maar ik heb om de één of andere reden geen mailtje gehad van dat er gereageerd was, en zie dit nu pas weer. Natuurlijk moet het geen eenrichtingsverkeer worden, en ik ben het helemaal met je eens, dat deze meneer niet de diplomatieke schoonheidsprijs verdiend. Maar probleem is, dat de media ook alleen maar negatief bericht. En mensen die in boosheid reageren, reageren altijd destructief. Ik praat het absoluut niet goed, maar zo werkt het in de praktijk wel. Misschien als die zichzelf terug ziet, dat die ook denkt dat het niet erg slim was, maar zo'n reactie zie je dan natuurlijk nooit meer. Ik weet nog wel, dat mijn reacties van zo'n 10 jaar geleden, ook niet de diplomatieke schoonheidsprijs verdienden. Later als ik ze terug las, dan dacht ik van kan het wat minder. Maar te laat te laat zei Winnetou, het zaad was reeds naar binnen toe.:D Groetjes v Hyperactief A-P.;)

• Hyperactief A-P

Ik zou niet weten waarvoor ik mezelf zou moeten schamen - Gerard -.:D Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Heb je ook nog argumenten Fred Kleven, i.p.v. de zielige lachers op je hand proberen te krijgen, want daar ga ik verder niet meer op in, van mijn part slik je jezelf een slag in de rondte… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

serine Schreef:

——————————————————-

> en alles is een voor opgezet complot..:D

Wijze mensen onderzoeken zelf serine, en daar doe ik het voor, de rest kan me tegenwoordig gestolen worden. Ik heb de afgelopen week niets zinnigs gemist hier, en ga nu lekker mijn mandje in, dan aan dit soort stemmingmakende postings mijn energie verspillen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

lange tenen vandaag?…hier kan jij toch wel tegen? ;)

• serine

mwauh…kan er wel een bedenken….:D

je hebt je neus immers al een tijdje niet laten zien…je zou je moeten schamen..>:D<

• serine

:D

ja en zo maken alle mensen fouten…maar als een turk dat doet is iedereen ineens verbaasd, en reageerd geschokt…:D