Hoe zit dat nou met Peter R. de Vries en de politie?

• serine

en hoe heet die club uit lutjebroek ?

• serine

dom lullen kan hij wel…

denkt zeker ook dat lutjebroek niet bestaat ofzo…

het bestaat wel en er is geen eens een voetbalteam.

iedereen die daar voetbalt..voetbalt bij zouaven in grootebroek waar ronald en frank de boer zijn begonnen.

goh hoe ironisch weer…:D

• serine

wees blij met je aantallen….en dat je daarnaast niet ook nog eens moet helpen mensen bij ongelukken uit hun auto moet knippen…kinderen van de straat af moet krabben die niet in de gordels hebben gezeten…of eerste hulp diend te verlenen bij huiselijke geweldpleging snachts om 3 uur..

en dat jou gebied niet groter is dan het winkel centrumpje…ten opzichte van een hele regio…jij hoeft minder straten door te zoeken naar de dief..om vervolgens drie uur achter je buro te gaan zitten om te gaan tikken welke stappen je genomen hebt enzv…(omdat het rapport wel volledig moet zijn )

en dat dieven dom zijn is een beetje een vreemde uitspraak van je.

dat het domme daden zijn ben ik met je eens…maar de meeste van die doelgroep hebben meer inttiligentie dan jij…(veel mensen die drugs gaan gebruiken hebben bijvoordbeeld adhd..veel adhders hebben een hogere intilligentie.)

die gebruiken het alleen anders…door….en zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn verhaal…maar dat kan jij waarschijnlijk toch niet volgen.

:D

en deze kreeg je gratis van mij…ik heb een hekel aan mensen die zichzelf zo op de borst kloppen zoals jij dat net deed in je reactie..en daarbij andere mensen onderschoffelt…zowel politie als dief..

niet iedereen heeft de zelfde kansen in het leven of maakt dezelfde goede start..

• serine

waar gewerk word worden nu eenmaal fouten gemaakt…

en daarnaast als je iets vinden wil moet je eerst weten waar je het moet zoeken…en dan ben je toch echt afhankelijk van dna sporen en of tips van famillie vrienden collega's of buren…

helaas zijn dat vaak wel de zaken die niet op een winkel cameraatje zijn vast gelegd…

dus wat hij doet is appels met peren vergelijken..zijn dieven staan vaak vast gelegd op camera….ja zo kan ik dat ook…en daar heb je echt geen intilligentie voor nodig hoor….alleen een beeldscherm.

te roepen dat anderen zo dom zijn…

weet je wat pas dom is….dat hij niet eens weet dat lutjebroek geen voetbalteam heeft…>:D<

• serine

volgens mij liegt joran dat hij het gelogen heeft…

maar goed….hij moet als onschuldig behandeld worden…en wat jouw betreft einde verhaal joran…

ik kan wel merken dat nathalie niet een dochter van jouw is..(anders had je wel anders gereageerd..)

• serine

ik zou zeggen begin vast.

• darknessky2000

Inderdaad, zo zie ik het ook.

De moeder van Nathalie is er gerust op, voor haar is het wel duidelijk dat Joran wel de dader is.

Ze heeft nu veel meer rust gekregen, terwijl voor de politie geen enkele echte bewijs is geleverd.( geen lijk, geen dader).

En zo lopen er wel meerdere moordenaars vrij rond, waar men geen bewijzen kan vinden toch ? ;)

Maar betekend dat ook dat je hun helemaal met rust moet laten, of ga je daar druk op uit oefenen bij deze mensen ?

Dat laatste is wat PR de Vries gedaan heeft bij Joran, wat voor de meest neutrale toeschouwer een aardig tv spektakel heeft opgeleverd.

Tenslotte is PR de Vries ook maar misdaadverslaggever, niets meer of minder :D

• rijsbergen

die 1000 aanhoudingen is niet goed werk van jullie maar ligt aan de domheid van de dieven om met je eigen denkwijze te werken dus zo trots hoef je daar niet op te zijn

• darknessky2000

Je bent sowieso dom als je door de politie/beveiliger laat pakken….toch ? :D

• KlaasVaak

Hij heeft bekend dat ie zich van het lijk ontdaan heeft.

En dat is alleszins strafbaar.