Deze auto geeft het GOEDE voorbeeld

• Rob II

Als het geven van commentaar op dit forum niet was toegestaan hadden we deze discussie en de bijdrage van Marjon niet kunnen lezen……..

• Zorbacop

• Reem

Kijk Jack, als je hierover nou commentaar had gegevens had je waarschijnlijk zelfs bijval gehad van een ieder hier op 't prikbord.

Agenten die voor de grap met hun dienstwagen een zojuist ingezaaid grasveld in Leidscheveen aan gort rijden en gauw de benen nemen als een bewoner naar ze toe loopt.

http://www.dumpert.nl/mediabase/833031/fcedcafb/politie_heeft_fun_in_de_sneeuw.html

Ik wilde je maar ff gauw voor zijn ;)

M.v.g. Reem

• Zorbacop

Ja dit ben ik met je eens.

Een vorm van kinderachtig, onprofessioneel gedrag. (td)

Laat ze maar voor de kosten opdraaien en een aantekening in het pd.

• serine

commentaar mag wel…alleen zinloos commentaar slaat natuurlijk nergens op..

de politie staat schuin en fout geparkeerd en half op de stoep…

hmmmzzzz…ja bij noogevallen prak je zo snel mogenlijk je wagen neer en ren je er heen…

wees blij dat ze niet eerst effe uitgebreid netjes hun auto parkeren terwijl jij in nood verkeerd en misschien wel elke seconde telt.

als jij in nood bent wil je ook dat hulp gisteren al kwam in plaats van morgen…met andere woorden meteen..

dus het commentaar slaat gewoon nergens op….(en dat kan een burger zoals ik zelfs nog wel bedenken…)

fijne dag verder.

• - Gerard -

En dan ontslaan. Ik vraag me af hoe dit soort gasten, als het een agent was natuurlijk, door de selectie komen.

• serine

wat ik dan ook wel weer humor vind is…

dat men wel goed is in klagen over zaken waarvan men niet weet waarom die auto zo staat en of het een spoed geval betrof…

maar nog geen eens een fotootje weet te plaatsen op een prikpagina..( dat red zelfs een kind van 9…>:D<

• Zorbacop

Ontslaan zou ook nog kunnen natuurlijk.

Wat is het verschil tussen en agent en hoofdagent tegenwoordig???

Ze gaan na de selectie naar de opleiding voor niveau 3,4 of 5. De 1 leert alleen wat langer en meer dan de ander.

Het verdienen van je strepen is er ook niet meer bij tegenwoordig. Je krijgt ze gewoon.

Laten we hopen dat het geen sk 8 is die even stoer wilde doen tegen een rookie.

• Arie

Ze mogen excuses aan gaan bieden en de schade betalen:

http://www.telstar-online.nl/nieuws.php?id=21470

• Arie

Iedereen mag commentaar geven, het punt is alleen dat er nog wel eens commentaar om het commentaar wordt gegeven. Iemand een spiegel voor houden maakt het prikbord nog geen dictatuur.