Deze auto geeft het GOEDE voorbeeld

• Zorbacop

Heb het bericht gelezen. Wat een reacties gelijk weer zeg.

Bestaat het land nu alleen nog maar uit halve zolen en een handjevol mensen die wel normaal kunnen denken en reageren?

Overigens een goede actie van het korps.(tu)

• serine

dit zullen wel jonge knullen zijn neem ik aan?

ik zie de pollen niet de lucht inschieten…en het veld is hard dus veel schade kan er niet gemaakt zijn.

ach en iedereen heeft wel eens een moment van ondoordachtzaamheid..ze stelen niks doen niemand zeer…

dus roepen om ontslag is natuurlijk maar onzin..

misschien voor het korps een leuk idee om met een team building dag eens te gaan terrein rijden op georganiseerde dagen..met natuurlijk …landrovers…:D;)

er worden zat van die dagen georganiseerd..

het is natuurlijk niet te weerstaan even lekker van de weg af te rijden…(maar nogmaals daar zijn speciale aangewezen plekken voor..) zoals de maasvlakte bijvoorbeeld

• KlaasVaak

teambuildingsdagen zijn zo goed als wegbezuinigd

of jij moet een leuke activiteit weten waar je met 40-50 man voor een paar tientjes naar toe kunt

inclusief eten, drinken, en vervoer heen en terug.

Voor mij hoeft het hele teambuilden niet zo, maar dat ter zijde.

De teambuilding verbetert heus niet van 1 dagje met je hele team samen zijn.

Voorts is het verloop binnen teams zo groot dat dat ook een factor is waardoor het niet werkt.

• BennieMak

Zorbacop Schreef:

——————————————————-

> Bestaat het land nu alleen nog maar uit halve

> zolen en een handjevol mensen die wel normaal

> kunnen denken en reageren?

(td) Wat een rare reactie weer. Draagt dus niet bij aan het verkrijgen van respect en daarmee “halve zolen” reacties.

• BennieMak

Laten we dit filmpje iedere keer zien wanneer er weer gezeurd wordt over druk en prioriteiten!

• BennieMak

Conclusie kan ook zijn dat men het niet weet omdat de gezagsdragers vergeten het gezag uit te dragen.

• serine

hm dat is dan wel weer jammer…ik dacht dat men daar op zich juist nog wel mee bezig was…omdat ik aanneem dat waneer je zon baan hebt..je toch wel team gericht bezig bent…(juist als het verloop zo is dat het vaak wisseld..zijn die dagen volgens mij belangrijk…

na dan maar een BBQtje op de zaak?

• serine

in iedere beroepsgroep zitten rotte appels..dus ook in de politie wereld…

maar is dit zo rot?..zo erg vind ik dit niet eens hoor…het verteld mij alleen dat er binnen de wereld van de politie ook jonge knullen en meiden werken die af en toe ook eens iets geks doen..net als ieder normaal ander mens.

het zijn immers gewoon burgers doe opgeleid worden tot politie agent hoor…waar een ander weer vrachtwagen chaufeur word.

en voor het ene delict krijg je ontslag en bij de andere een berisping…

ik vind dit geen ontslag waard…

• Arie

Als die betreffende agenten zouden klagen over drukte dan heb jij een punt.

In alle andere gevallen sla je de plank mis. Als een collega drie gangen verder er met de pet naar gooit mag ik nog wel klagen als ik ondanks mijn inzet mijn werk maar niet weg krijgt vanwege de drukte.

• Arie

Ook dat is jouw onderbuik weer eens.