Agent bestraft.

• BennieMak

Je blijft nodeloos in herhaling vallen…

• rijsbergen

omdat je geen antwoord hebt gegeven op mijn vraag. Je stelt wel dat hij “nu niet voor de bijl is gegaan” maar als ik dan vraag wat in jou ogen wel genoeg straf zou zijn geweest dan zie ik zo geen antwoord daarop terug

• BennieMak

Heb jij het wel eens over een blinde gehad!?

• rijsbergen

vergeef me mijn onkunde maar wijs me dan even aan waar jij hebt aangegeven wanneer hij, in jou ogen, wel voor de bijl gaat

• rijsbergen

mijn excuus voor de verkeerde tag maar lees het bericht van 22.56 uur

• BennieMak

Ok, de laatste aanwijzing: 22u31

• rijsbergen

OK je geeft dus aan dat hij niet voor de bijl gaat maar wanneer hij dat in jou ogen wel zou gaan wil je dus niet zeggen. Volgens jou is er dus geen passende straf voor deze agent

• KlaasVaak

Wie zegt ons dat jij gelijk hebt dan?

Fred schreef:

Agent bestraft na gooien met baksteen. Hij kreeg van Collega's in eerste instantie felicitaties toen de actie onbestraft zou blijven voor hem. Dit kan ik niet begrijpen, wat vinden jullie

Waarom staat er dan in Fred zijn reactie

1- Agent bestraft na gooien met baksteen.

2- Hij kreeg van Collega's in eerste instantie felicitaties

3- de actie onbestraft zou blijven voor hem.

Erg knap trouwens dat jij voor Fred kunt denken.

Als ik (of een andere agent) dat voor hem zou doen zou het forum in brand staan.

• BennieMak

En niet alleen vanwege de hoge straf voor hun collega, maar tevens in een zaak waarbij geweld tegen een agente is gebruik: http://binnenland.nieuws.nl/607732/om_in_beroep_in_zaak_stenengooiende_agent

Voor de agent wil men blijkbaar vrijspraak, in de zaak tegen de agente 3 jaar celstraf…terwijl het vergelijkbare overtredingen zijn….de rechter ziet het wat genuanceerder, ondanks dat beide naar mijn mening meer straf verdienen…