dat klopt ja, in een magazijn kunnen er 8. Wat is daarmee je punt??
Eerder op de avond werd gemeld dat er een tweede dader was die de vluchtauto bestuurde.
Kennelijk denkt men daar nu anders over.
Nadat de overvaller uitstapte (die later doodgeschoten werd), werd de Astra klemgereden.
Beetje vreemd als er niemand in zit, toch?
Misschien was de bestuurder van die auto onder dwang meegenomen?
En ging ie er in het tumult van de schietpartij vandoor.
Misschien was er idd helemaal geen tweede dader.
NIJMEGEN - In Nijmegen heeft de politie vrijdagmiddag op de Neerbosscheweg naast het Bastion Hotel een man doodgeschoten.
Dat heeft de politie bevestigd.
De man zou een overvaller zijn die de Lidl-supermarkt in Nijmegen zou hebben overvallen.
Hij stapte in een auto en werd achtervolgd door de politie.
Toen de man uitstapte bij het Bastionhotel werd hij aangevallen door een politiehond.
De man stak de politiehond neer. De man zelf werd door de politie doodgeschoten.
Wanneer dat precies is geweest, is nog onduidelijk.
Eerder meldden ooggetuigen dat de man de hond zou hebben doodgestoken.
De hond werd gewond naar een dierenarts gebracht, maar heeft het volgens de politie wel overleefd.
De auto waar de man in zat, een rode Opel Astra, is klemgereden.
De identiteit van de man is nog niet bekendgemaakt.
De Neerbosscheweg is naar verwachting nog de hele nacht afgesloten.
Ook de parkeerplaats van het Bastion Hotel is afgesloten voor onderzoek.
Volgens het hotel hebben de gasten ,,geen enkele last'' van het onderzoek.
Volgens verschillende inwoners van de regio Nijmegen cirkelde er na het incident een helikopter boven de regio.
Eerst boven het Goffertpark en later meer in de omgeving van Bemmel.
De politie vertelde later op de avond dat de man alleen opereerde.
Volgens de politie was die helikopter er puur om luchtfoto's te maken van het incident.
Het is heel erg dat ik dit zeg, maar toen ik dit bericht las dacht ik: ik hoop dat die agenten niet gestraft worden. De politie is een lachtertje omdat ze niks mogen, ik ben een voorstander dat ze meer mogen doen. Het lijkt me ook frustrerend voor agenten om zich aan al die bureaucratie te houden.
Ik denk ook dat de maatschappij van nu dat nodig heeft dat agenten meer mogen optreden, en als dat geweld is, ja dan is dat maar zo. De maatschappij van nu is ook veranderd, dan veranderd de politie mee.
Dan praat ik dit schieten niet goed hoor, ik zeg dat dan ook wel uit frustratie. Maar je hond voor je ogen neergestoken, ja komop, tief op. Nu is het een overval en een hond, wat is het straks dan? Sorry dat ik zo hard denk maar ik heb geen enkel medelijden met de dader.
> Het is heel erg dat ik dit zeg, maar toen ik dit bericht las dacht ik: ik hoop dat die agenten niet gestraft worden.
> De politie is een lachtertje omdat ze niks mogen, ik ben een voorstander dat ze meer mogen doen.
> Het lijkt me ook frustrerend voor agenten om zich aan al die bureaucratie te houden.
Wie zegt dat de agent hiervoor gestraft wordt?
Dat ze niets mogen?
Wat had de agent nog moeten kunnen volgens jou dan?
Dat is nu juist het punt KlaasVaak we weten niet eens wat er gebeurd is. Binnen 12 uur krijgt het verhaal mega wendingen.
Misschien is het beter om je plas eens een paar uurtjes op te houden. En niet te openen met een bericht uit de Telegraaf alszijnde het verhaal, en wat de consequenties zijn.
Groet,
Fred.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?