De samenwerking wordt gezocht met mensen die wel op straat zijn. Op zich een goed initiatief als het een aanvulling op is en niet in plaats van.
In deze casus was het idd niet mogelijk geweest om te posten aangezien de meneer van de verzekering zelf waarschijnlijk al een takelwagen heeft weten te waarschuwen. Dus ben je als politie snel klaar. Afsignaleren, nietje door de stukken en naar het archief.
Tuurlijk wordt er in een briefing besproken wat je gaat doen. Maar in adhoc situaties kun je wel eens voor de keuze staan om te gaan posten of niet. En natuurlijk ga ik niet 9 uur bij een auto zitten wachten of er iemand komt. Maar ik heb wel eens (helaas zonder resultaat) een uurtje of drie bij een voertuig gezeten.
Overigens kan ik je verklappen dat 1.5 uur in een kliko al heel erg lang is…
Maar wat mij opvalt aan jou verhaal is dat er in RR nog wel op sporen wordt onderzocht als een auto terug gevonden wordt na een diefstal. In HM vindt de TR dat ze daar niets mee kunnen omdat er teveel mensen al in de auto hebben gezeten….
We liggen tegen elkaar aan maar de werkwijze is al weer zo anders….
Leveren die onderzoeken bij jullie nog wel wat op dan of gaan de auto's terug naar de eigenaar zonder een spoor van de dader (die het hazenpad hebben gekozen )?
Gr
Starsky79 Schreef:
——————————————————-
> In deze casus was het idd niet mogelijk geweest om
> te posten aangezien de meneer van de verzekering
> zelf waarschijnlijk al een takelwagen heeft weten
> te waarschuwen. Dus ben je als politie snel klaar.
Nee hoor. De politie is er bij gehaald en heeft de auto voor technisch onderzoek meegenomen en na een paar dagen weer vrijgegeven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?