Horror in Middelburg

• BennieMak

Man valt agenten met glas aan in Middelburg

(Novum) - Twee agenten zijn vrijdagavond gewond geraakt toen een man in Middelburg hun met een glas te lijf ging. De 41-jarige agressieveling is aangehouden, meldt de politie.

Agenten gingen rond 23.15 uur langs bij een woning in de Nederstraat, nadat een man meedere malen met valse meldingen had gebeld naar alarmnummer 112. Toen de dienders een gesprek met de man aangingen, sloeg hij een glas in het gezicht van één van de agenten. Hij raakte gewond aan zijn gezicht en zijn oog. Zijn collega raakte ook gewond aan zijn gezicht door de rondvliegende glasscherven.

Bron: http://binnenland.nieuws.nl/610463/man_valt_agenten_met_glas_aan_in_middelburg

Verschrikkelijk gewoon. Beterschap voor de agenten.

• wim76

Wat is je vraag nu?

We kunnen zelf ook wel de krant lezen.

• BennieMak

Het is geen vraag, maar een vaststelling dat het beroep van agent deze kant ook kent. Men wil hier graag feiten in de discussies, dit is voor mij een feit.

Reageer jij altijd zo, zonder scrupules?

• DePeter

Tja wat moet ik hier nu mee? Ik kan zoveel roepen maar dan krijg ik weer een horde agenten over me heen dat je geen eigen rechter mag spelen.

Daarom houd ik het maar bij, Nondeju zeg, het zal je gebeuren!!!

Hoop dat ze hem een flinke douw geven, kijk dat iemand door draait en dan probeert een agent te slaan dat kan ik me voorstellen, en praat ik ook niet goed maar een glas!!!!

grtzzz

• mwb

Oke bennie, dit is inderdaad een feit.

Jij zegt ook: Men wil graag feiten in discussies.

In welke discussie wil je dit feit plaatsen dan?

• Lans

Niet zo raar doen wim76,

Dit is een politie-prikbord. Ok, primair bedoelt voor vragen en opmerkingen over de politie. Duidelijk.

Maar de naam zegt het al, politie-prikbord. Als een agent iets overkomt, gewond raakt of wat dan ook, is het mijn inziens geen probleem dat iemand hier aandacht aan geeft op dit bord. Als een ambulancemedewerker iets overkomt, dan zal dat ook vast op de ambu pagina terecht komen. Stukje medeleven. Niets mis mee. En om kort door de bocht te reageren: “Wat is je vraag nu?” en dat we zelf ook de krant kunnen lezen vind ik een beetje ongepast.

Als Benniemak eronder had gezet: “Waar maakt die man zich schuldig aan?” had je het dan wel goed gevonden?

Groetjes, Lans

Wijziging: Bovenstaande heeft ook betrekking op de andere reageerders lees ik net. ;)

• BennieMak

Discussie is wat mij betreft geen mogelijkheid om de ander onderuit te trappen, maar een gelegenheid om informatie uit te wisselen om begrip te kweken of om zaken aan de kaak te stellen.

• - Gerard -

Tsja, en dan zenden ze een filmpje uit op TV waar 2 kleine kinderen ook 112 bellen, de politie er met toeters en bellen op af gaan, de twee jochies van …. wat zal het zijn …. 10 jaar oppakken en in een verhoorkamer donderen.

Als ze dat in het echt nou ook deden bij dit soort hufters die denken politieagenten met glas te moeten verminken.

• BennieMak

Je kunt je afvragen met welk motief deze persoon heeft gehandeld. Ze gebeuren regelmatig (agenten worden aangevallen met de opzet ze ernstig te verwonden/vermoorden, zonder dat er een direct aanwijsbare reden voor is).

• Reja

Zou het niet in de meeste gevallen te maken hebben met het gebruik van alcohol en/of verdovende middelen ?

Ik verwacht geen motief.