Horror in Middelburg

• Rednas79

Ja, maar niet slim want je bereikt er het tegenovergestelde mee.

• Starsky79

Sorry maar blijft een zeer slecht excuus. Als je niet tegen drank kunt en daardoor agressief wordt dan moet dus niet drinken.

• BennieMak

Rednas79 Schreef:

——————————————————-

> Ja, maar niet slim want je bereikt er het

> tegenovergestelde mee.

Begrijp ik niet. Wat hadden de personen in de genoemde gevallen willen bereiken dan?

• Rednas79

Als jij iemand verwond dan wil je hem of haar blijkbaar jouw mening duidelijk maken.

Maar je bereikt er dus helemaal niets mee.

Je merkt de pijn voorral in je portomenee of dat je mischien je baas uit moet leggen waarom je plotsing op vakantie wil.

Dus wat heeft het voor zin om een agent te verwonden?

Ik heb nog nooit geweld gebruikt tegen een agent(e) en zal dat ook niet doen.

Daarmee bereik ik dus dat ik mijn geld in mijn zak houd en dat ik geen plotselinge vakanties hoef in te plannen ..

• BennieMak

Begrijp ik het goed, jij wilt zeggen dat deze personen hun mening over de politie duidelijk willen maken middels geweld. En dat zij als gevolg daarvan een boete en een ongeplande vakantie krijgen.

Het heeft zeker geen zin om een agent te verwonden, daarom ook zijn het bijzondere ‘handelingen’. Over de motieven zou ik meer willen weten.

• Rednas79

Wat voor motief kun je nou hebben in zulke situaties?

Het is allemaal emoties en een moment van verstandsverbijstering. Ik weet zeker dat de meesten die agenten verwond hebben de volgende dag spijt hebben (omdat ze dat merken in een portomenee en dat ze hun vrijheid kwijt zijn).