Politie Racer.

• rijsbergen

Oordelen mag zolang je maar weet waar het over gaat en waar je het over hebt. Meer dan de helft van de oordelen over de politie worden gevormd op basis van onkunde en domheid, dat is wel jammer

• KlaasVaak

Laten we vooropstellen dat

-'de burger' tegen zijn huisarts, automonteur etc. niet half zoveel praatjes heeft. Waarom?

-ik hier geen topics start over burgers die menen het beter te weten…

• DePeter

Is dit mogelijk, en is het ligitiem, anders gezegd is hier toestemming voor nodig?

Waaruit blijkt dat Fred Kleven het beter weet?

Hij oordeelt niet, en is niet op kwade bedoelingen uit. Hij steld enkel 3 vragen, is niks mis mee.

Probleem op veel prikborden is dat een vraagsteller vaak geen antwoord krijgt op zijn vraag, maar wel veel ditjes en datjes.

Wat uiteindelijk weer op onbegrip, verwijten, en ik weet het beter uitmond.

Jammer, ik denk dat mensen beter niks kunnen zeggen dan proberen hun gelijk te halen. (waar ik overigens niet mee bedoel dat jij dat wilt)

• mwb

Nee, dit is niet legitiem.

De politie mag het wel, maar de man die filmt pleeg absoluut enkele strafbare feiten.

• KlaasVaak

volgens mij hangt mijn reactie onder de jouwe en niet onder die van Fred….

ik denk dat het probleem op prikborden is dat mensen niet goed lezen

zich snel aangevallen voelen

niet oprecht open staan voor een andere mening maar zo vast overtuigd zijn van hun mening dat ze eerder zoeken naar medestanders dan naar antwoorden

verder zie hier: http://politie.startpagina.nl/prikbord/12826340/12833510/bestuurder-is-hartstikke-fout#msg-12833510

daar sluit ik me bij aan

• Starsky79

Sorry dan dat ik dat er bij haal.

Maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die meelezen en nog niet weten hoe het zit. Dus vandaar.

Maar goed zal het niet doen. (:D

• Planner

De brancherichtlijn heeft het alleen over 40 km per uur op auto(snel)wegen. Op lokale en provinciale wegen, ook buiten de bebouwde kom, gaat het ook over 20 km per uur….

• rijsbergen

Als je het filmpje mag geloven dan ……………….

Is dit mogelijk?Ja want het is vastgelegd op camera

Is het legitiem?

Ligt aan de verkeersveiligheid

Toestemming nodig?Nee

• Pa-Caroni

Maar hoe kan het dan dat hoofd KLPD Fokke Klok alsmede OvJ Peter Muijen daar destijds een hele andere mening over was toegedaan?

• rijsbergen

om vriendjes te maken met de o zo bezorgde burgers