Hyper, het is een optelsom. Meneer Welten kwam destijds op Tv uitleggen dat AA is begonnen met een lijst van personen die zo snel mogelijk in het hok moeten. Op die lijst staat volgens mij zelfs ook de meneer die 300 verderop woont en later zal worden aangehouden door HET klpd. Een dag later verschijnt een bekende advocaat bij Pauw en Witteman die zich afvraagt waarom die personen op die lijst bekend gemaakt moeten worden op internet. Hij moppelt wat over privacy e.d. Maar dat is op zich niet zo erg schokkend. Op die lijst, zo zegt de advocaat staat een door AA gezochte persoon waarvan bekend MOET zijn waar hij zich bevindt. Die persoon zit achter de tralies in België en als meneer Welten die meneer zoekt dan kan hij vrij eenvoudig contact opnemen met Justitie want ook justitie is op de hoogte van de verblijfplaats van de door meneer Welten gezochte crimineel. Desgewenst kan meneer Welten het mobiele telefoonnummer van de crimineel opvragen bij justitie.
Maar jij leest nog wel eens een boek heb ik begrepen.
Leg mij nou eens uit waarom justitie meer weet dan meneer Welten en leg me nou eens uit waarom het klpd wel weet waar een gezochte crimineel zich bevindt en meneer Welten niet. Want ook ik, net zoals justitie en het klpd zie nergens NEON reclames hangen en toch weten die diensten WEL misdrijven en criminelen te kunnen opsporen.