Grapjas. Ik gaf al vanaf het begin 3 zaken aan waarom ik zeg: de man is wereldvreemd. En dat allemaal in een Tv uitzending van nog geen uur. Er wordt alleen op het burkaverhaal gereageerd. Staat een ieder vrij daar wel of niet op te reageren. En nou ga jij mij vertellen waarom Welten mogelijk niet geïnformeerd werd. Gekker kan haast niet.
Korpschef Welten zal vast een prima kerel zijn maar mijn mening als burger is dat de man ongeschikt is als korpschef. Dat beeld schept hij zelf bij mij, en als ik internet afsnuffel merk ik dat ik daar niet alleen in sta ….of hij vertelt zijn verhalen op Tv zo ontzettend slecht dat ik de man oliedom ben gaan vinden.
Nog even op een rijtje:
De man trekt zich niks aan van het regeerakkoord (ik sla sommige dingen over)
De man ontkent het bestaan van winkelverboden (stelt zelfs voor draaideurcriminelen begeleid winkelen aan te bieden maar pas dan als winkelbedrijven verlies maken door diefstallen)
De man telt particuliere beveiligingscamera's bij de OPSPORING door politie waar het open staande boetes betreft.
Hyper, ik zie dat allemaal in een uurtje Jeroen Pauw voorbij komen. De man zegt het zelf allemaal…… ik kan het niet mooier maken.