Het blijft triest ..

• Hyperactief A-P

Je slaat wel heel erg ver door - Gerard - , ook naast jou kunnen dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen maar niet opgemerkt worden, heeft er niets mee te maken wie ernaast woont, ze hangen geen uithangbord neer. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Lachebekkie …….>:D<

• mwb

Het is zo langzamerhand bijna absurd hoe jij alles aan Welten hangt.

Heb je nachtmerries van die man of zo?

Ik wil je maar even waarschuwen, het kan bij veel mensen een beetje raar overkomen.

Als ik een cirkel trek van 300m rond mijn woning vindt daar waarschijnlijk ook hardrugsgebruik, huiselijk geweld, heling, illegaal wapenbezit en fraude plaats.

Trek je die cirkel in Amsterdam, dan is die kans bijna 100 %.

Alleen weet ik niet waar, want ik ben niet helderziend, en Welten ook niet.

• - Gerard -

Ik wil alleen maar aangeven dat AA (een mannetje van 6.000 geloof ik) van niks weet en het klpd wel en dat de communicatie tussen de politie onderling ….. ach laat ook maar.

… of wacht. mwb, waarom denk je dat de Jeroen Pauw die beelden van de klpdactie laat zien? Om Welten een veer in zijn kont te steken of……?

• Hyperactief A-P

100 % mee eens mwb, mooi verwoord. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Ik wil alleen maar aangeven dat AA (een mannetje

> van 6.000 geloof ik) van niks weet en het klpd wel

> en dat de communicatie tussen de politie onderling

> ….. ach laat ook maar.

Wie weet is daar ook wel een reden voor - Gerard - die ze jou niet aan je neus hangen. Stel even zomaar een voorbeeld, de KLPD stuit op een bende, komt uiteindelijk na veel onderzoek in Amsterdam uit. Eén of meer dienders van het korps AA komen in beeld, en hun rol in deze is niet helemaal duidelijk. Denk jij dan dat de KLPD dit onderzoek in gevaar gaat brengen door het korps AA op voorhand in te lichten? Gewoon een beetje verder denken dan je neus lang is. Daarnaast vind ik persoonlijk dat ook al mag jij Welten niet, dat wat meer respectvol zou kunnen tonen, i.p.v. beledigend op de persoon in kwestie te gaan zitten. Dat is mijn mening. Een andere mening mag, maar dat kun je ook kenbaar maken zonder iemand die zijn best doet de grond in te trappen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Grapjas. Ik gaf al vanaf het begin 3 zaken aan waarom ik zeg: de man is wereldvreemd. En dat allemaal in een Tv uitzending van nog geen uur. Er wordt alleen op het burkaverhaal gereageerd. Staat een ieder vrij daar wel of niet op te reageren. En nou ga jij mij vertellen waarom Welten mogelijk niet geïnformeerd werd. Gekker kan haast niet.

Korpschef Welten zal vast een prima kerel zijn maar mijn mening als burger is dat de man ongeschikt is als korpschef. Dat beeld schept hij zelf bij mij, en als ik internet afsnuffel merk ik dat ik daar niet alleen in sta ….of hij vertelt zijn verhalen op Tv zo ontzettend slecht dat ik de man oliedom ben gaan vinden.

Nog even op een rijtje:

De man trekt zich niks aan van het regeerakkoord (ik sla sommige dingen over)

De man ontkent het bestaan van winkelverboden (stelt zelfs voor draaideurcriminelen begeleid winkelen aan te bieden maar pas dan als winkelbedrijven verlies maken door diefstallen)

De man telt particuliere beveiligingscamera's bij de OPSPORING door politie waar het open staande boetes betreft.

Hyper, ik zie dat allemaal in een uurtje Jeroen Pauw voorbij komen. De man zegt het zelf allemaal…… ik kan het niet mooier maken.

• Planner

Maar daar kan hij helemaal niets aan doen, want zover mij bekend woont hij nog steeds niet binnen zijn Regio, wat destijds al voor aanzienlijke ophef heeft gezorgd ( http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/714581/2004/05/12/Helft-korpschefs-woont-buiten.dhtml ). Verleden jaar zou er een woonplaatvereiste voor korpchefs ingevoerd worden, en als dat er inmiddels is dan heeft hij kennelijk toestemming van de Minister.

En hij is niet de enige

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6757072/__Korpschef_woont_vaak_buiten_regio__.html

• Hyperactief A-P

Korpschef Welten zal vast een prima kerel zijn maar mijn mening als burger is dat de man ongeschikt is als korpschef. Dat beeld schept hij zelf bij mij, en als ik internet afsnuffel merk ik dat ik daar niet alleen in sta ….of hij vertelt zijn verhalen op Tv zo ontzettend slecht dat ik de man oliedom ben gaan vinden. Aldus: - Gerard -.

Dat veel meer mensen dat op internet vinden vind ik geen argument - Gerard -, ik ben bij heel veel buurtvergaderingen in verschillende buurten geweest, en meer van dat. In welke buurt je ook komt, de aangekaarte problemen zijn vrijwel overal van dezelfde aard. Maar wat mij ook opgevallen is, dat teveel mensen die terechte zorgen over veiligheid e.d. hebben, te gemakkelijk alles bij de politie neer willen leggen, tot in het absurde toe, en maar niet willen begrijpen dat e.e.a. een samenspel is tussen politie en instanties en daar zelf ook een belangrijke rol in kunnen spelen. Als je zulke mensen mogelijk en onmogelijkheden uitlegt, dan wordt het meestal stil. Vaak zijn het ook de mensen die nu blindelings achter één partij of beter gezegt één man aanlopen, maar straks in de praktijk bedrogen uit zullen komen. Jij mag vinden wat je wil, maar ik sprak jou aan op je manier van aanspreken, die vind ik in deze ondermaats, daar ging en gaat het mij om. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Los daarvan Planner slaat het nergens op wat - Gerard - schrijft, criminelen hebben geen neonreclame aan hun gevel hangen van hier ben ik, ook al woont die twee huizen naast Welten, dan nog slaat die opmerking nergens op. Groetjes v Hyperactief A-P.