Blinde Benny mag weer spelen !!!!!! had geen vergunnig nodig

• Jobthecop

Ik sta ervan te kijken dat jullie nog reageren op deze duidelijke pogin tot afzeiken…en ik sta er helemaal van te kijken dat de moderator dit bericht niet verwijderd heeft, zoals met andere berichten met een hoog afzeikgehalte wel gebeurde………Is het er tussendoor geslipt?

• Arie

Ik ben vandaag gewoon heel erg coulant (das nu die onvolprezen ‘discretionaire bevoegdheid’ :D ). Het heeft inderdaad een hoog ‘afzeikgehalte’ maar ergens heb ik nog de hoop dat topicstarter, weliswaar in een stijl die niet de mijne is, een serieuze discussie wilde openen over de prioriteitenstelling en moeten we dus tussen de regels/bewoordingen door lezen. Alhoewel zijn tweede bijdrage in deze discussie helaas een andere richting op lijkt te wijzen.

Kortom: ik kijk het nog heel even aan. ;) Dus wees niet bang, er wordt gemonitord.

Mod Arie

• - Gerard -

De naam pvv-er roept bij sommigen wellicht een foutief beeld op. Ik kan mezelf ook wel PvdA-er noemen maar dat wil nog niet zeggen dat ik maar iets met de PvdA te maken heb. Ik heb de PVV nog niet gehoord over deze zaak. Ik denk zelf dat de PVV zal zeggen: een juist optreden van de politie. De herriemaker uit Amsterdam was vanmorgen nog even bij WNL. En nu snap ik wel dat de politie meneer even heeft meegenomen naar het bureau voor verhoor. Want je hebt Nederlands met een Amsterdams accent maar dit was Amsterdams met een Nederlands accent. Ik kon er nauwelijks iets van verstaan. Meneer mocht ook nog even demonstreren waar meneer muzikaal gezien tot in staat is en euh ………. daar is toch echt een vergunning voor nodig zou ik zo zeggen. Rayman had nog aangeboden de boete te betalen. Nou ….. opgelost toch? Voortaan fijn thuis muziek maken of ……. een vergunning aanvragen.

• De Enige Echte Fritsie

Ach….als er dan niet een serieuze discussie op gang komt ,. dan kunnen we er toch nog wel een beetje om lachen?

Dan heeft het nog enig nut gehad.(:P)

mzzl,

Frits.

• pvv er

Te gek voor woorden die Amsterdamse politie. Stuitende arrogantie ook door “geen commentaar” te willen geven. Nou dan doet de burger dat wel: Amsterdam is door de linkse rakker Job Cohen een totaal verziekte stad geworden met de hoogste criminaliteit in Europa. De ‘no go areas’ breiden zich uit en het politie apparaat faalt volledig en is incompetent. Toeristen zijn de cokedealers en de hotels broeiplaatsen voor misdaad. Maar wat zegt de politie? “Wij geven geen commentaar”. Tja, tegen zoveel onbenul is niemand opgewassen

Stuur `mijnheer`Welten om te beginnen eens naar huis en dan zonder riante vergoeding want de door de regering gemaakte wetten (bourka) wenst hij niet na te leven maar een blinde man die muziek maakt durft hij wel te laten arresteren, wat een afgang voor de politie zeg!!!

• Arie

Wilt u nu realiseren dat wetten nooit worden nageleefd (zoals zonder vergunning muziek maken) of dat ze altijd moeten worden nageleefd (zoals Boerkaverbod, dat er overigens nog niet eens is…). Daar zou ik graag uw commentaar op willen hebben. :)

pvv er Schreef:

——————————————————-

Te gek voor woorden die Amsterdamse politie. Stuitende arrogantie ook door “geen commentaar” te willen geven.

• pvv er

Geachte Heer Arie .

Of de man nu wel of niet een vergunning nodig heeft is onbelangrijk. Het feit dat dit op die lokatie al jaren gebeurd mag als bekend bij de politie worden beschouwd .

De meeste bedelaars landlopers en ander gespuis die bij de supermarkten hangen komen uit het oostblok en hebben niet eens een verblijfsvergunning, laat staan een vergunning .en maken zich schuldig aan geluidsoverlast bedreiging en stankoverlast…

En punt 2 .deze barmhartige vriendelijke man doet geen mens kwaad en is niet beangstigen,een burka drager wel,want je weet niet wie er achter zit en trouwens we wonen in Nederland en willen graag de gezichten zien voor erkenning.

Blinde benny hoort bij bij de amsterdamse folkore ..De Amsterdamse Politie heeft zich compleet voor schut gezet met deze actie

.

• - Gerard -

pvv-er, als jij over straat loopt weet waarschijnlijk ook geen hond wie jij bent. En mocht je geen bekende zijn van de politie, dan heeft de politie waarschijnlijk ook geen idee wie jij bent. Dus, maakt het iets of je een burka draagt of niet? Waar het dus om gaat is dat de man geen vergunning heeft en als de gemeente Amsterdam vindt dat de man een vergunning moet krijgen dan staat hun niets in de weg hem die vergunning te geven. Maar de politie stelt vast dat de man de wet overtreedt en treedt daar tegen op. Daar is de politie voor aangesteld en IK vind dat dus prima - zonder aanziens des persoon -. Als de man een vergunning heeft, kan hij muziek maken wat hij wil. En misschien vind jij het prima dat dronken lui tegen de kerk pissen …. dat maakt verder niks uit. Het is strafbaar. Al zeik je al 23 jaar tegen de kerk.

• rijsbergen

Het land glijdt voornamelijk af door de zielige gedachtegang zoals jij hebt en velen met je. Lopen huilenbalken tegen de politie, wat ze ook doen ze doen het toch nooit goed. Aan dergelijke types gaat het land naar beneden, alleen maar klagen en zelf helemaal niets doen.

• Lans

Mooi betoog Gerard! (tu)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.