OM: Geef bewakers meer bevoegdheden

• - Gerard -

Jouw reply hangt onder die van rijsbergen maar ik hoop toch echt dat je Cor van Dam hebt willen bedoelen?

• - Gerard -

Ik zie nergens een link Hampie waar je in jouw PB over schrijft.

• Hampie

Bedoelde eerst Klaas Vaak dat hij bot was;) En was het bijna eens met Cor:D:D

• Hampie

In de herkansing Gerard

• Planner

Het handige van de priverberichten is dat je dan hier niets hoeft te plaatsen! (:P)

• Hampie

Dus jij wilt hetzelfde lezen?

• Hampie

Om het verhaal van Ome Cor heel kort te houden: Robocop moet het worden.

• Planner

Als het interessant is voor anderen, dan lijkt het mij handiger dat je het gewoon hier plaats. Als jij wat aan Gerard wil doorgeven, dan kan dat via een privebericht, maar dan hoeven we toch niet steeds een melding te krijgen wanneer jullie elkaar een prive bericht verstuurd hebben?

• Hampie

Nou als ik dat hele verhaal hier neerplant dan word het een heel lang stuk. En wat is er mis dat je iemand even op de hoogte brengt dat bij een privebrecht heeft??

• Planner

In de Aanvulling Circulaire functielijst buitengewoon opsporingsambtenaar staat:

“de particuliere functionaris met opsporingsbevoegdheid heeft geen beschikking over geweldsmiddelen;”

En ook

“Aan een particuliere functionaris met opsporingsbevoegdheid zal in geen geval dan ook een ontheffing worden verleend als bedoeld in artikel 5, vierde lid, van de Wpbr;”

Dus voordat dit plan door kan gaan zal dit aangepast moeten worden. Laat nu “toevallig” deze aanvulling op 1-4 a.s. verlopen zijn, Er zal toch niet gewerkt worden aan een nieuwe versie waar deze artikelen enigszins aangepast zijn?