OM: Geef bewakers meer bevoegdheden

• Hampie

Gerard wat jij allemaal opnoemd zijn boafunctie die niet meer bestaan. Er zijn nog maar 6 boa domeinen over en daarnaast gaat er ook een standaard uniform komen voor de boa's, muv de boa's indienst bij de politie en douane.

• - Gerard -

Mooi zo, dat schept duidelijkheid. En die domeinen …. is dat per ministerie waarvoor ze werkzaam zijn of onder vallen? 6 Ministeries dus 6 domeinen?

• - Gerard -

Nee, maar we hadden het nu even over de onmogelijke situatie waar Ham Brouwer de part. beveiligers tevens gelijktijdig boa denkt te kunnen brengen.

• - Gerard -

Of een kruisje zetten.

• Hampie

Nee het heeft niets met enig ministerie te maken.

Domein 1 Openbareruimte licht en zwaar.

Domein 2 Milieu & welzijn

Domein 3 Onderwijs

Domein 4 Openbaarvervoer

Domein 5 Werk & bijstand

Domein 6 Generieke opsporing

• Hampie

Oke dan

• - Gerard -

Ja, bedankt Hampie, als ik even iets sneller had geschakeld naar het prikbord voor de beveiliging had ik deze vraag niet hoeven stellen. Toch bedankt …. nogmaals.

• Hampie

Lees mijn privebericht maar even Gerard.

• Planner

Waarschijnlijk zou dat inderdaad met een vinkje in de computer kunnen, maar waarschijnlijk krijgen we nu een verhaal hoe moeilijk dat in BVH is ;-)

• Hampie

Ja Klaas je bent erg bot:D Ik vind dat de politie samen met een soldaat in een tank door de straten moet gaan rijden. Zal in de grote steden wat lastig worden met de smalle straatjes, maar op het platteland een uitkomst.>:D<:D