Jaja. En dan gaan wij dus die nu al veel te dure politieinzet betalen. Komen de helicopterboys nog wat centen te kort, roepen we die toch ook gewoon op… Zit het AT en beetje krap, laten we die toch gewoon een kat uit de boom halen.
Gelukkig gaat deze onzin helemaal nooit door en ook niet voor evenemten want dan is het snel afgelopen met evenementen. Ik zie de toegevoegde waarde bij evenementen van de politie ook helemaal niet, roept alleen maar agressie op bij die dronken lui. Je ziet dat ook bij voetbal, in het stadion is niks aan de hand want dat wordt door de beveiliging gedaan maar om het stadion heen is het een bende. Dus, waarom zou iemand willen betalen voor politieinzet die niks bijdraagt aan de openbare orde?
Kun je de terroristisch aanslag in Den Haag nog herinneren? Gooit er iemand een handgranaat naar de politieagenten, staan er 700 man voor de deur. Prima organisatie hoor …. profesionals. 50 Man was ook zat geweest, maar ja …. waar bemoei ik me mee, ik weet niks van politiewerkzaamheden.
Je moet de politie gewoon een forse boete op kunnen leggen als ze jouw zaak niet oplossen. Iets van een 5 miljoen per onopgelostte moordzaak en 1 miljoen voor het niet oplossen van een zedenzaak. Kijken of we daar de handjes voor op elkaar kunnen krijgen bij die professionals.
20% Van de misdrijven wordt opgelost. Zullen we eerlijk oversteken dan kunnen 50.000 man zich melden bij het UWV want bestaansrecht hebben jullie dan niet meer. Per direct failliet.