Boete voor verzet tegen politie berekenen per minuut

• - Gerard -

Jaja. En dan gaan wij dus die nu al veel te dure politieinzet betalen. Komen de helicopterboys nog wat centen te kort, roepen we die toch ook gewoon op… Zit het AT en beetje krap, laten we die toch gewoon een kat uit de boom halen.

Gelukkig gaat deze onzin helemaal nooit door en ook niet voor evenemten want dan is het snel afgelopen met evenementen. Ik zie de toegevoegde waarde bij evenementen van de politie ook helemaal niet, roept alleen maar agressie op bij die dronken lui. Je ziet dat ook bij voetbal, in het stadion is niks aan de hand want dat wordt door de beveiliging gedaan maar om het stadion heen is het een bende. Dus, waarom zou iemand willen betalen voor politieinzet die niks bijdraagt aan de openbare orde?

Kun je de terroristisch aanslag in Den Haag nog herinneren? Gooit er iemand een handgranaat naar de politieagenten, staan er 700 man voor de deur. Prima organisatie hoor …. profesionals. 50 Man was ook zat geweest, maar ja …. waar bemoei ik me mee, ik weet niks van politiewerkzaamheden.

Je moet de politie gewoon een forse boete op kunnen leggen als ze jouw zaak niet oplossen. Iets van een 5 miljoen per onopgelostte moordzaak en 1 miljoen voor het niet oplossen van een zedenzaak. Kijken of we daar de handjes voor op elkaar kunnen krijgen bij die professionals.

20% Van de misdrijven wordt opgelost. Zullen we eerlijk oversteken dan kunnen 50.000 man zich melden bij het UWV want bestaansrecht hebben jullie dan niet meer. Per direct failliet.

• DePeter

Sraar het is altijd weer leuk om jou reacties te lezen, en deze mag er zijn.:D:D:D

• KlaasVaak

Dus een incompetente agent die langer aan het vechten is om de verdachte aan te houden kan de verdachte hiervoor zwaarder ‘belasten’.

En als er meerdere verdachten zich verzetten bij de aanhouding van verdachte X, wie legt dan de verdeelsleutel vast?

• KlaasVaak

Toch interessant hoe iemand met de reputatie van Cor van Dam jou zo uit je slof kan doen schieten :D

• Jobthecop

Beste gerard,

Wil je er soms over praten?

Man, als je net zo negatief kijkt als dat je klinkt, wil ik jou niet tegenkomen in een donker steegje.

• Reja

…. in een goed verlichte steeg ook niet !

• - Gerard -

:D:D:D

• - Gerard -

Ik hoorde vanmiddag via de radio (BNR) dat het politiekorps IJsselland nog steeds met een bonnenquota werkt ondanks het verbod van de minister. De SP (jawel ….. de SP) is des duivels. BNR zegt met de politie IJsselland te hebben gebeld en de politie ontkent de bonnenquota te hanteren. Volgens de SP heeft de SP een netwerk van politieagenten en zij melden nog elke dag dat IJsselland een bonnenquota hanteert.

Wie O Wie zit er nu te jokken bij de politie in Zwolle?

• - Gerard -

Ik noem alleen een paar van de alom bekende feiten ….. dacht ik…. toch?

700 man in Den Haag voor een paar scholieren die een handgranaat hebben gegooid. Klopt toch? (Ik zie ze nog staan …. bakkie koffie in de ene hand, broodje in de andere hand)

Het is rustig, dankzij de beveiliging/stewards, in de voetbalstadions. Klopt toch?

20% van de misdrijven wordt opgelost door de politie. Klopt toch?

En dat allemaal voor een 100.000 euro per agent.

• Jobthecop

De SP heeft idd een netwerk bij de politie. Sinds de enquete van de SP vorig jaar ( waar overigens bar weinig mee is gebeurd) krijg ik eens in de zoveel tijd een berichtje van kamerlid Ronald van Raak met het verzoek hem op de hoogte te houden van ontwikkelingen. En hoewel ik niet veel heb met het gedachtengoed van de SP, vind ik dat toch wel weer sympathiek.