ach ja..scootertje van mijn zoon werd gestolen..dat ding waar hij lekker veel bekeuringen op haalde..
ik heb on line een aangifte gedaan…was effe spitten…en met hulp van een telefoniste van de politie is het mijn toch gelukt..
maar dan komt het…je krijgt bevestiging…dan komt er een oordeel in je mail…de prciese bewoording zou ik even op moeten zoeken maar het kwam er op neer dat ze er niets mee gingen doen..
gek die scooter moet toch ergens wezen…altijd wisten ze mijn zoon te vinden om hem een bekeuring uit te delen en nu zomaar is hij verdwenen in het niets?…ik geloof er niks van..
wat zegt mijn zoon op zijn beurt?…pennelikkers ze zijn er alleen om je bekeuringen te geven..waneer je in mekaar word geslagen en aangiste doet de daders kent….doen ze niks.(maakt men er alleen een melding van)..waneer je scooter is gejat OOK niet…
Het is voor ouders heel moeilijk op die manier om je kids te leren dat ze een verkeerd beeld hebben…
wijs ik ook nog even terug op mijn dochter die bij haar keel werd gegrepen op 9 jarige leeftijd…door een 36 jarige op een fiets…die werd gered door een jongen van 16…die schopte de fiets onder de 36 jarige vandaan zodat hij haar los liet…
de jongen van 16 heeft halt gekregen wegens fiets vernieling…
hoe ga je dan je kids nog leren dat de politie je beste vriend is?…. (maar goed dit zijn de ervaringen van mijn kinderen…en ik kan dat nu eenmaal niet veranderen…