de hulpverlener krijgt een bon

• serine

Peter R Schreef:

——————————————————-

> kijk vandaag zaterdag nog even in de krant

> bekrompen mafketel tewwe jongen van 7 en 11 jaar

> krijgen de politie op hen dak wagen voetballen op

> straat WIE IS HIER NOU ACHTERLIJK??? ga terug naar

> school voordat je een ander voor schut zet

ze waren 7 en 9..kregen een bon ..verboden om te voetballen op straat…de agent had neer moeten zetten..veroorzaken van overlast…

een oude dame die daar ook woond..had last van ze dus ze veroorzaakten overlast….

dus de agent schrijft een bon…tja..

slaat het nergens op wat die agent doet?

de ouders van deze jongentjes zullen de bekeuring mopperend gaan betalen…of er mee naar de rechter gaan…en dan zien of ze nog moeten betalen…waarschijnlijk valt de overlast wel mee en klaagt de dame wel vaker en heeft de buurt overlast van deze dame als zoiets voor gaat komen…maar goed dat is dan verder aan een rechter…

hoe dan ook je kunt overal voor bekeurd worden…maar dat betekend niet dat je het ook altijd moet betalen…dat hangt van het oordeel van de rechter af..

en verder peter…moet je niet elk woord geloven wat er in de televaag getikt staat…die verdraaien vaak de intentie of de clou…het kan namelijk best zijn dat de jongens exspres de hele tijd tegen haar deur aan het schoppen zijn geweest met die bal…en ze deze dame voortdurend aan het treiteren zijn geweest…omdat het een zeikerd is…of boos naar buiten is gekomen…in jongens zit nu eenmaal kattekwaad…dus sluit niets uit…de telegraaf schept er ook een klein beetje genoegen in om voordurend de politie de zwarte piet toe te spelen.

• serine

en ze zijn niet 7 en 11 maar 7 en 9…

hoe ik dat weet? na drie keer gelezen te hebben wat hij tikte…bedacht ik mij….dat ik maar beter even de krant erbij kon halen om zijn texst te kunnen ontcijferen…

ik heb er meerdere….dus…hmzzzzz nee ik WIST het zeker…deze peter moest een TELEVAAG lezer zijn…

dus grijp die krant….en prompt…hoe voorspelbaar…

maar los van dat hij ondefenieerbaar schrijft..lezen kan hij ook al niet…:D

maar gelukkig is hij wel goed in schelden…dus hij is niet helemaal tallentloos..:P

• wim76

Ten eerste: jij moet terug naar school want je Nederlands is gewoon slecht.

Ten tweede: geloof niet alles wat in de krant staat. Televaag staat er om bekend om de politie neer te halen wanneer ze kunnen.

Ten derde: kinderen van 9 en 11 een bon?, volgens mij is dat geeneens mogelijk maarja.

• mwb

Kunnen lezen is een groot goed.

Erbij nadenken, dat is helaas voor veel mensen moeilijk.

• rijsbergen

Ik wil best terug naar school hoor. Mail je gegevens even zodat ik je weer in kan schrijven voor groep 3.

Als bijvoorbeeld een bakker een meisje aanrandt doen alle bakkers in Nederland dat dan?????

• wim76

Jij snapt er ook niks van hé Rijsbergen :)

Het is toch leuk en ook mode om lekker ongefundeerd af te geven op de politie.

Het is toch leuk om ongezouten af te geven op een handhavende instantie als je iets niet bevalt omdat een agent het doet.

• rijsbergen

ooooh zit het zo? Ik dacht even dat dhr PeterR niet verder kon kijken dan zijn neus lang is. Mea culpa

• DePeter

Hoezo bekrompen? De een maak je daar voor uit en de ander laat je ermee wegkomen!

En daarmee bedoel ik TopCat en Wim76, (niet dat ik dat van jullie 2 vind hoor) maar als je rechtvaardig wilt zijn dan behandel je iedereen hetzelfde.

grtzzz en een prettig en vooral rustig weekend.:)-D

• rijsbergen

Zij zijn het eens met het feit dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren volgens mij

• wim76

Klopt.