Gedoogbeleid voor Topsegment

• - Gerard -

Niet zo naïef Planner. Jij komt toch ook wel eens bij die gasten over de vloer? Zodra ze gaan zeggen dat ze een nieuwe uitdaging zoeken weet je dat ze er uit getrapt zijn.

• Hyperactief A-P

Planner Schreef:

——————————————————-

> Vandaar dat ik het even vroeg waar dat stond.

> Blijft echter nog steeds staan dat ze niet van hem

> af wilden, maar dat hij zelf niet verder wil, hij

> gaat kennelijk liever van zijn pensioen genieten.

Zou ik ook doen met allemaal - Gerard -'s in de politiek, wat je ook doet, je doet het toch niet goed. Ik vond het een supercommissaris, laat hem lekker lang van zijn pensioen genieten. En dat de rest van Nederland als het verstand terug keert dat ook op die leeftijd kan gaan doen.;) Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Zo is dat Hyper, lekker met 56 jaar met pensioen laten gaan. Doe ze in Griekenland ook allemaal want het is me toch een boze wereld. Draait prima dat Griekenland. (tu)

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Zo is dat Hyper, lekker met 56 jaar met pensioen

> laten gaan. Doe ze in Griekenland ook allemaal

> want het is me toch een boze wereld. Draait prima

> dat Griekenland. (tu)

1 Reactie daarop - Gerard -, dat komt door het kapitalisme, waar enkelen zichzelf giga verrijken ten koste van vele anderen. Als jij in een gemiddeld winkelcentrum loopt, dan zie je wel allemaal verschillende namen, maar velen komen uit bij 2 multinationals. Maar goed dit is off topic, ik laat het hierbij. Groetjes v Hyperactief A-P.

• KlaasVaak

Doet die man jou een plezier, weet jij het weer in het negatieve te trekken.

Ze kunnen jou niet snel tevreden stellen hè? :)

• - Gerard -

De minister doet mij een plezier. Ik zie hem nog tegen Jeroen Pauw zeggen: MIJN BEDRIJF……. jaja, doe je ogen maar eens dicht Welten, en wat je dan ziet….. dat is van jou. Hij weet dat hij ontlagen wordt en volgens UWV heb je dan, zodra je dat weet, een sollicitatieplicht en anders geen uitkering. Maar ik vrees dat deze meneer tot zijn 65ste gewoon doorbetaald krijgt en dat mogen jij en ik en de rest van Nederland ophoesten. Mocht dat zo zijn dan verwacht ik toch een uitleg van de minister aan het hoogste gezag in dit land, de tweede kamer.

• - Gerard -

Dat zal best Hyper, maar blijkbaar ben jij en vele anderen bereid die twee mulitnationals te betalen zodat ze giga rijk worden.

• Planner

Gerard, je draaft door. Hij was gewoon benoemd voor een periode van 7 jaar en die periode zit er in november op. En hoogstwaarschijnlijk zal hij ook nog bij gaan verdienen door zich als adviseur in te laten huren. Net zoals bijvoorbeeld Eric Nordholt dat na zijn pensioen (ik meen dat hij ook 58 was) heeft gedaan.

• - Gerard -

De tijd zal het ons leren Planner.

• Hyperactief A-P

Vandaag de dag investeren we met zijn allen in Chinese kogels - Gerard -, of je dat nu leuk vind of niet, meer smaken zijn er niet. Groetjes v Hyperactief A-P.