(tu)
Mooi geschreven KlaasVaak, de spijker op zijn kop. En ik denk dat jij in je dagelijkse werk, zat mensen tegenkomt die een veilige wereld voor hun kroost willen, maar wel al smssend op de fiets of in de auto zich door het verkeer begeven met hun kroost erbij. Dan opeens is er “geen” gevaar meer, terwijl je volgens de statistieken een veel grotere kans heb in het verkeer om te komen. Ik zag voor een tijdje terug ook zo'n sufkut, kleintje voor en een kleintje achterop, even slingerend door het verkeer dat SMSje sturen… Groetjes v Hyperactief A-P.
Practig bericht KlaasVaak. Zo zag ik gisteren een van de twee homo's die in hun woonplaats hebben moeten verlaten omdat ze weggepest zijn door dat ‘buitenlandse’ volk dat daar ook woont. Het paar heeft 9 keer aangifte gedaan maar de politie deed geen RUK. Komt er weer zo'n politiewoordvoerder van die politieclub uit Utrecht op TV uitleggen dat de politie ALLES HEEFT GEDAAN wat ze kon doen.
Rechtbank is echter van mening dat de politie en justitie OOK NU WEER grote fouten hebben gemaakt.
De Rechtbank doet toch ALTIJD uitspraak op basis van gegevens van het OM? Je komt tot een (niet) ontvankelijk verklaring / (niet) bewezen op basis van gegevens van het OM.
Maar het beste nieuws kwam gisteren tot mij; Bernard Welten (1955) gaat met pensioen. We zien hem niet meer terug. Hij zal worden opgevolgd door de korpschef van IJsselland. Goed kijken hè …. 1955. En wij maar doorwerken tot 66/67. Zo graag willen ze van hem af.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?