Gedoogbeleid voor Topsegment

• Hyperactief A-P

(tu)

• Hyperactief A-P

Geef die gasten een zichtbaar wapen. Aldus: - Gerard -.

De politie heeft ook een zichtbaar wapen - Gerard -, maar dit soort lui dijnst er niet voor terug om de boel op te blazen, ook beveiligers kunnen geen kogels uit een (semi) automatisch wapen terugkoppen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Mooi geschreven KlaasVaak, de spijker op zijn kop. En ik denk dat jij in je dagelijkse werk, zat mensen tegenkomt die een veilige wereld voor hun kroost willen, maar wel al smssend op de fiets of in de auto zich door het verkeer begeven met hun kroost erbij. Dan opeens is er “geen” gevaar meer, terwijl je volgens de statistieken een veel grotere kans heb in het verkeer om te komen. Ik zag voor een tijdje terug ook zo'n sufkut, kleintje voor en een kleintje achterop, even slingerend door het verkeer dat SMSje sturen… Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Practig bericht KlaasVaak. Zo zag ik gisteren een van de twee homo's die in hun woonplaats hebben moeten verlaten omdat ze weggepest zijn door dat ‘buitenlandse’ volk dat daar ook woont. Het paar heeft 9 keer aangifte gedaan maar de politie deed geen RUK. Komt er weer zo'n politiewoordvoerder van die politieclub uit Utrecht op TV uitleggen dat de politie ALLES HEEFT GEDAAN wat ze kon doen.

Rechtbank is echter van mening dat de politie en justitie OOK NU WEER grote fouten hebben gemaakt.

• KlaasVaak

Mooi om te zien dat je nu ineens 100% achter de uitspraak van een rechter staat

(dat is een uitspraak en daar moeten we het mee doen)

Hoe vaak is dat niet anders?

• - Gerard -

De Rechtbank doet toch ALTIJD uitspraak op basis van gegevens van het OM? Je komt tot een (niet) ontvankelijk verklaring / (niet) bewezen op basis van gegevens van het OM.

Maar het beste nieuws kwam gisteren tot mij; Bernard Welten (1955) gaat met pensioen. We zien hem niet meer terug. Hij zal worden opgevolgd door de korpschef van IJsselland. Goed kijken hè …. 1955. En wij maar doorwerken tot 66/67. Zo graag willen ze van hem af.

:D:D

• - Gerard -

Ik heb het over echte wapens, Hyper. Niet die proppenschieter van Jan Agent. Militaire wapens dus.

• Planner

Waar staat dat hij met pensioen gaat? Hij gaat volgens mij gewoon in november weg. Hij heeft dan de termijn volgemaakt waarvoor hij is aangesteld. En zo graag wil men hem niet weg. Er is hem zelfs gevraagd langer te blijven:

http://www.amsterdam.nl/publish/pages/341121/254_11.pdf

• - Gerard -

Volgens jou maar je loopt hopeloos achter, beste Planner en dat voor iemand die ik ken als iemand die alles op internet weet te vinden.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2011/07/opvolger-welten-heet-aalbersberg

• Planner

Vandaar dat ik het even vroeg waar dat stond. Blijft echter nog steeds staan dat ze niet van hem af wilden, maar dat hij zelf niet verder wil, hij gaat kennelijk liever van zijn pensioen genieten.