Ik schreef ook, zaken die makkelijk door de politie op te lossen zijn, en waarbij UITSTEKENDE beelden zijn, maar dat is geen voorwaarde, komen niet op TV. Die lost de politie zelf wel op, daar is de hulp van de gewone burger niet voor nodig. Wat je regelmatig ziet zijn politieonderzoeken die zijn vastgelopen, vaak van maanden geleden. Wat je ook in de media kunt lezen is dat veel mensen zich bij de politie hebben gemeld als getuige maar dat de politie helemaal niks met hun melding heeft gedaan.
De politie ALLEEN gaat de overval op Brinks nooit oplossen, daarom roept zij de gewone burger op. We zien waardeloze beelden van de overvallers maar er wordt meer informatie gegeven. Zoals de hamer en het breekijzer.. En het kan zo maar zijn dat een oplettende gewone burger aan de manier van lopen van 1 van de overvallers, de overvaller herkent. Je weet niet hoe een koe een haas vangt.
De cijfers, LM, die ik noem komen uit de media van de afgelopen dagen. Eenvandaag, TT, Uitgesproken NL, enz. Ik heb ook niet alles gezien natuurlijk.
Even een andere opmerking. In de reconstructie beelden in Opsporing Verzocht krijgen we een ZWARTE auto te zien van de bouwvakkers. De woordvoerster heeft het over een ‘iets andere kleur’ en er wordt een zilverkleurige auto getoond, zijnde de echte kleur auto van de bouwvakkers.
'Iets andere kleur', mevrouw de woordvoerster? Maar goed, ik heb niks met dat mens.