weer.....

• - Gerard -

Nog steeds Dennis, het bevoegde gezag van de politie is justtie en de burgermeester(s). En ook ik ben het met Reja eens, de diender verdient minstens een 8, met uitschieters naar een 10, en hier en daar en dikke onvoldoende. Maar DE politie, dan kom ik toch niet verder dan gemeld. Ik hoop dan, zoals zovaak gemeld, op een dikke voldoende als de nationale politie eenmaal een feit is. De motivatie was dan ook het eerste punt dat ik gaf. Ze willen allemaal wel…. de dienders.

• - Gerard -

Voel ik me in mijn mening toch ook weer gesteund door de resultaten van het onderzoek waaruit blijkt dat 25% van de agenten geweld uit de weg gaat. Niet omdat ze bang zijn voor het geweld zelf maar angst hebben voor hun eigen organisatie en het bevoegde gezag. Daarnaast zijn ze onvoldoende opgeleid en is er onvoldoende nazorg waarin besloten de ruimte om ‘even bij te komen’.

• Nog steeds Dennis

Wat was die mening van jou ook al weer? Oh ja, de politie zorgt niet voor meer veiligheid op straat, met een grote rol voor justitie. En jouw mening wordt gesterkt nu je hoort van een rapport over agenten die geweld uit de weg gaan.

Ik weet werkelijk niet wat je nu eigenlijk probeert te zeggen en dat is niet voor het eerst. Voor mij ben je nog steeds van waaibomenhout en blijft het voor jou bij politie en justitie zwaar knudde.

Even tussen jou en mij: het wordt er echt niet beter op met een Nationale politie hoor. Let maar op mijn woorden…..

• - Gerard -

Nog steeds Dennis Schreef:

——————————————————-

> Wat was die mening van jou ook al weer? Oh ja, de

> politie zorgt niet voor meer veiligheid op straat,

> met een grote rol voor justitie.

Ja, dat zeg ik.

> En jouw mening

> wordt gesterkt nu je hoort van een rapport over

> agenten die geweld uit de weg gaan.

Precies.

> Ik weet werkelijk niet wat je nu eigenlijk

> probeert te zeggen en dat is niet voor het eerst.

Dat kan, en ik probeer het toch zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

> Voor mij ben je nog steeds van waaibomenhout en

> blijft het voor jou bij politie en justitie zwaar

> knudde.

Ja, dat is het ook. KNUDDE met een rietje. Maar dat zegt niks over de agent die best graag wil maar niet mag, kan, durft omdat hij niet gesteund wordt door de eigen organisatie of haar opdrachtgever; justitie.

> Even tussen jou en mij: het wordt er echt niet

> beter op met een Nationale politie hoor. Let maar

> op mijn woorden…..

We zullen zien. Eerst maar eens die stoorzenders wat zich korpschefs noemt er uitsnijden, dan die bureaucratische onderlaag opdoeken, en de agent op straat weer de mogelijkheid geven agent te zijn. Maar ik kan me heel goed indenken dat jij mij niet snapt. Jij gaat elke dag vrolijk naar je werk, hebt leuke collega's, hebt een leuke baan. Maar ik zie een club welke tot weinig in staat is. 25% mijdt geweld, een groot deel lijdt aan PTSS.

• Hyperactief A-P

Maar ik kan me heel goed indenken dat jij mij niet snapt. Jij gaat elke dag vrolijk naar je werk, hebt leuke collega's, hebt een leuke baan. Aldus: - Gerard -.

Daar kun jij helemaal niet over oordelen - Gerard -, dat is nou juist de grootste fout die er gemaakt wordt in de huidige maatschappij, niemand kan denken over hoe anderen zich voelen, dat kan alleen de persoon zelf. Alles wat je denkt te weten in het herhaalde is suggestief. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Zoals gezegd; ik kan me INDENKEN….. is geen wetenschap.

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Zoals gezegd; ik kan me INDENKEN….. is geen

> wetenschap.

Dat klopt - Gerard -, en dat betekend met andere woorden dat je dat niet jezelf kunt indenken, want misschien is dat wel helemaal niet van toepassing.

Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

'Misschien', zoals je zelf schrijft.