Politiechef met drank op achter het stuur?

• KlaasVaak.

Inderdaad.

De burger heeft kennelijk nog steeds het idee dat straffen uit de lucht komen vallen.

Dat die uit emotie tot stand komen.

Elke straf: bestuursrechtelijk, strafrechtelijk en disciplinair kennen richtlijnen en maatstaven.

Google eens op Bos/Polaris. http://www.om.nl/organisatie/beleidsregels/bos_polaris/

Je kunt het programma zelfs downloaden: http://www.om.nl/organisatie/beleidsregels/bos_polaris/virtuele_map/downloaden_bos/

• - Gerard -

Dan nog snap ik niet wat je bedoelt.

• ¥ Lotje ¥

poehé niks, als als als …………….want ik drink geen alcohol . :P

• ¥ Lotje ¥

oke oke . jij je zin . hij heb heel goed gedaan . wij volgen hem gewoon op zo hoort het .:o

• mwb

Maar Reja toch, wat een vreemde aanname.

Tsssss, ik kan me dat niet voorstellen hoor.

• DePeter

En als het de doofpot in had gemoeten was het makkelijker geweest om niet verbaliserend op te treden maar een waarschuwing te geven of helemaal niet te laten blazen.

Wat men ook beter had kunnen doen, dan was al die ophef onnodig geweest immers niemand heeft er onder geleden behalve de agent in kwestie.

Maar nu het naar buiten is gebracht door een verrader (leuke collega zeg!!) blijf ik erbij dat de straf minimaal hetzelfde moet zijn als ware het een burger.

• Hyperactief A-P

Waarom dat gemierenneuk om niets KlaasVaak? Extra gestraft, is dan een andere uitspraak, maar komt op hetzelfde neer. Het is buitensporig omdat hij extra aan de schandpaal genageld is, en jou gekozen naam zeik ik ook niet af. Voor de rest bedankt voor je duidelijke antwoord aan De Peter. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Dat doofpot heeft men er bij de media bij verzonnen DePeter, dat is duidelijk uitgelegt. Voor de rest verschillen we van mening. Sterker nog, als ik agent was geweest, dan had ik in deze situatie geeneens met het boekje klaar gestaan, oftewel de man niet aangehouden. Net zoals burgers die weleens als een razende roeland met hun geliefde die moest bevallen o.i.d. door de bebouwde kom raasde, en de politie het gewoon verantwoord overnam. Wat meer menselijkheid op straat, zou ook flink wat kosten besparen bij de rechterlijke macht. En is iets anders dan notaire drinkers, of uit gemakzucht. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Hyperactief A-P

- Gerard - Schreef:

——————————————————-

> Dat overal naar toe laten rijden is in het belang

> van de functie burgemeester en niet in het

> privébelang van de burgemeester.

Klopt - Gerard -, maar hij kan zich wel van en naar huis laten rijden inplaats vanaf het stadhuis en daar op de fiets heen en weer naar toe. Daarnaast dient het niet het algemeen belang als zo'n burgemeester een lintje door komt knippen bij een anti alcohol campagne, terwijl diezelf net de sjaak was. Groetjes v Hyperactief A-P.