dna afname weigeren?

  • Hyperactief A-P

    wie begint er mee dat het onderwerp te moeilijk kan zijn of dat men de grijze massa moet gaan trainen. Aldus: rijsbergen 01/03/2012 17:27.

    Ik rijbergen, maar dat is niet kleinerend bedoeld, ik weet ook niet alles, en de grijze massa trainen is geestelijke groei, of ben je vroeger gepest, en ben je daarom bij de politie gegaan? In de topic hierboven ben jij precies wat je mij probeerd te verwijten. Maar ik heb dan ook geen psychologie gestudeerd, want dat is op de leest van de onderdrukkers geschoeit. Als al die psychologische shit zo goed zou zijn, dan hadden we nu niet maatschappelijk gezeten waar we zitten. De meeste mensen zijn druk/ druk/ druk/ en als ze op hun bek gaan worden ze wakker, dan hebben ze tijd om te denken. En daarom probeerd men op alle manieren met verplicht vrijwilligerswerk oftewel moderne dwangarbeid mensen tot het 67 ste jaar door te laten werken. Terwijl er zo'n 2 miljoen mensen aan de kant staan, en nog voor geen tien procent werk is, dus droom lekker verder om je door de media verder door te laten liegen.

    De TS stelt een simpele vraag dus dan is er geen antwoord nodig waar je allerhande niets ter zake doenende randzaken bij gaat betrekken. Als men gewoon bij de vraag blijft dan is het een korte topic, simple as that Aldus: rijsbergen 01/03/2012 17:27.

    Oh gaan we op die toer, jij bepaald wat mensen te lezen krijgen, iets waardoor in het Oostblok uiteindelijk de muur omgevallen is… En gij gelooft dat, ja de oude media waar mensen alles met de paplepel ingegoten krijgen, en de echte serieuze zaken uit het nieuws weggehouden worden is gelukkig ook op zijn eind. En het doet me goed, dat veel, heel veel jeugd in de gaten hebben hoe het systeem echt in elkaar steekt, en dat niet meer pikken. De jeugd heeft de toekomst, de geen die ze in de steek gelaten hebben niet. Dat zijn uiteindelijk net als jou de stuiptrekkingen van een failliet systeem. En het mooie is, dat de graaiers die nog even denken dat graaien wat ze graaien kunnen loont, als ze dood gaan net als ieder ander, hun vuilligheid niet mee kunnen nemen. Maar kijk hoe de TV probeerd te indoctrineren met uiterlijkheden/ materialisme en statuspapiertjes waar ik s'morgens hergebruikt mijn kont mee afveeg. Wij zitten gewoon op een andere frequentie “vriend”, slaap verder of wordt wakker voor je medemens!!! Groetjes v Hyperactief A-P.

  • rijsbergen

    je praat veel maar zegt vervolgens echt helemaal niets wat enigszins ter zake doet aan deze discussie. De TS stelt gewoon een simpele vraag of zie ik dat verkeerd? Hij wil de gevolgen weten indien hij iets weigert. Daar krijgt hij hij kort en bondig antwoord, that's it

  • Hyperactief A-P

    rijsbergen Schreef:

    ——————————————————-

    > je praat veel maar zegt vervolgens echt helemaal

    > niets wat enigszins ter zake doet aan deze

    > discussie. De TS stelt gewoon een simpele vraag of

    > zie ik dat verkeerd? Hij wil de gevolgen weten

    > indien hij iets weigert. Daar krijgt hij hij kort

    > en bondig antwoord, that's it

    Zoals ik al eerder schreef rijsbergen, ging het inderdaad over twee verschillende zaken in deze discussie. Dat is ook vaak de reden in de praktijk dat er geen spijkers met koppen geslagen kunnen worden, omdat een item makkelijk over verschillende afdelingen en dus verschillende poppetjes kan gaan. Maar ik ga er wel rekening mee proberen te houden om te proberen zo min mogelijk zijwegen in te slaan, al is dat niet altijd even makkelijk, want je heb zeker een punt dat het eigenlijk alleen zoveel mogelijk om de vraag beantwoorden zou moeten gaan. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • ¥ Lotje ¥

    (OT)Daar heb jij weer gelijk in . :DIk moet even hard lachen . Want ik had op een bord iets over rampen gezet , wat hier ook zou kunnen gebeuren . Er was er een die had genoeg Kattenbakgrit in huis om een toilet van te maken als het nodig moest zijn . . Tja die zie een drol stront als ramp. hahaahaa :D:DJa sorry hoor maar dan moet ik keihard lachen achter m,n pc was op seniorenprik hahaha. Mee dat ik het schrijf schiet ik weer in de lach. Blijkbaar weet die persoon niet wat een ramp is.B)

  • Hyperactief A-P

    :D:D:D

  • Nieko63

    Als je tegen een agent te paard zegt dat de lul van dat beest er onder hoord te hangen en niet er bovenop krijg je vier jaar, maar als je je aan zijn dochtertje vergrijpt krijg je maar drie maanden, hoe krom is de wet?

  • KlaasVaak.

    Beide termijnen zijn onjuist.

    Voor belediging krijg je een boete.

    En voor (kinder)misbruik meer dan 3 maanden.