dna afname weigeren?

  • Hyperactief A-P

    Lees zelf hier op dit podium hoeveel kritiek sommigen uiten naar de Politie, dat is zelden gebaseerd op feiten maar vaak een uiting van onkunde / frustratie en onbegrip en nog vaker stemmingmakerij.

    IHet is zaak daar boven te staan en niet proberen je gelijk te halen want dat gaat je toch niet lukken bij dergelijke dombo's die eerst de Politie uit maken voor alles wat lelijk is en wanneer hun fiets gejat wordt het hardst om hulp schreeuwen. Aldus: DePeter.

    Als je zulke mensen vaak met feiten bestookt, dan kruipen ze ook vaak onder hun steen terug DePeter. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • DePeter

    Klaas ik bedoel in zijn algemeenheid, te vaak wordt er maar geschopt en gescholden tegen de agent terwijl hij niks anders doet dan datgene wat hem/haar vanuit Den Haag wordt opgedragen.

    Ik kan me niet voorstellen dat de agent in zijn algemeenheid het altijd eens is met de wetgeving, en nu weet ik dat de agent de wet niet maakt maar je moet wel achter je werk kunnen staan, toch?

    grtzzz

    P.s. Ik hoop voor jullie dat die CAO onderhandelingen effect hebben, want als ik hoor wat de salarissen zijn dan wordt je daar niet vrolijk van.

  • DePeter

    Ja Okay Hyper klopt, maar heeft het zin?

    Ja misschien voorjezelf, maar waarom zoveel energie verspillen aan iemand?

    grtzzz

  • rijsbergen

    Tja je kunt denken dat je zo slim bent maar een fatsoenlijke discussie voeren over een aangedragen punt is misschien al te moeilijk voor jou. Je komt met allerhande zaken aanzetten die niets met de discussie te maken hebben. Als je dat niet kunt “winnen” begin je over andere dingen die volgens jou er mee te maken hebben maar wat helemaal de vraag niet was.

  • KlaasVaak.

    Vind de kassiere dat de tomaten en de komkommers veel te duur zijn?

    Vast.

    Kan zij er daarom wat aan doen? Nee.

    Kan zij besluiten ze niet meer te verkopen? Nee

    Kan zij de prijs ervan aanpassen? Nee

    M.a.w.: ik kan het nog zo eens zijn met de argumenten van bepaalde mensen over bepaalde zaken….

    Maar ik heb getekend om mijn werk te doen en dat is de bandbreedte die ik heb.

    En veel mensen menen dat de agenten het met hen wel eens moeten zijn omdat agenten ook mensen zijn.

    Maar agenten zien dan weer de keerzijde van bepaald gedrag van mensen, die de mensen zelf niet willen (in)zien.

    En toch moeten ze gewoon hun werk doen. (Afgezien van de discretionaire bevoegheid)

    Voorbeeld: een agent rijdt ook wel eens te hard, heus. (Maar die krijgt ook gewoon post uit Leeuwarden, heus!)

    En toch zijn bepaalde gedragingen gevaarlijker dan andere gedragingen.

    Maar iemand die op zijn gedrag wordt aangesproken zegt al snel: “Ja maar hij…” of “Ja maar zij…”

    Zonder naar zijn/haar eigen gedrag te kijken.

    En die agent is degene die de ledematen mag oprapen en de slechte nieuwsberichten aan de nabestaanden mag brengen. NIET de burger.

    En de agent is degene die achter vele voordeuren mag kijken en daar het (verborgen) leed ziet van kinderen/geweld/armoede/verdriet/etc.

    Maar de burger ziet meestal alleen zijn eigen huisje en zijn eigen kruisje.

  • Hyperactief A-P

    DePeter Schreef:

    ——————————————————-

    > Ja Okay Hyper klopt, maar heeft het zin?

    > Ja misschien voorjezelf, maar waarom zoveel

    > energie verspillen aan iemand?

    >

    > grtzzz

    Nee dat is waar DePeter, ik ben er met die wetenschap dan ook heel snel klaar mee tegenwoordig. Groetjes v Hyperactief A-P.

  • Hyperactief A-P

    rijsbergen Schreef:

    ——————————————————-

    > Tja je kunt denken dat je zo slim bent maar een

    > fatsoenlijke discussie voeren over een aangedragen

    > punt is misschien al te moeilijk voor jou. Je komt

    > met allerhande zaken aanzetten die niets met de

    > discussie te maken hebben. Als je dat niet kunt

    > “winnen” begin je over andere dingen die volgens

    > jou er mee te maken hebben maar wat helemaal de

    > vraag niet was.

    Nee het is “fatsoenlijk” om over iemand zijn intelligentie te beginnen, de rest van het neerbuigende laat ik achterwege. Dit is nou precies zo'n punt waar je i.d.d. helemaal geen energie verder in moet steken, ga ik ook niet doen. En als ik wil winnen, dan doe ik wel met de Staatsloterij o.i.d. mee… Groetjes v Hyperactief A-P.

  • ¥ Lotje ¥

    Je heb tegenwoordig ( is weer nieuw) loten van 5 euro .Van de staatsloterij, iedere zaterdag trekking, en kans op meer prijzen .:D Wie niet waagt , wie niet wint.;)

  • rijsbergen

    wie begint er mee dat het onderwerp te moeilijk kan zijn of dat men de grijze massa moet gaan trainen.

    De TS stelt een simpele vraag dus dan is er geen antwoord nodig waar je allerhande niets ter zake doenende randzaken bij gaat betrekken. Als men gewoon bij de vraag blijft dan is het een korte topic, simple as that

  • Hyperactief A-P

    :D:D:D Maar de kans dat een boeïng op je kop valt is veel groter dan dat ¥ Lotje ¥. Groetjes v Hyperactief A-P.:)