dna afname weigeren?

• Hyperactief A-P

rijsbergen Schreef:

——————————————————-

> Tja het is maar net wat je wilt lezen en wat je er

> allemaal bij haalt met als als als verhalen

Als dat in jou beleving zo is rijsbergen, dan is dat een mooi moment om de discussie hier te beëindigen. Dit soort ongefundeerde kritiek kan ik niets mee. Prettige dag verder. Groetjes v Hyperactief A-P.

• rijsbergen

het is misschien ook beter dat je blijft bij de gestelde vraag van de TS en niet met als verhalen aankomt in een discussie. Blijf bij het punt en discussieer daar over, dan blijft het zuiver

• ¥ Lotje ¥

Hoi

Je zet een vraag . En als vrouw zijnde ben ik wel nieuwsgierig . Misschien mannen ook wel maar ik schrijf het nu :D

Hoe is het afgelopen . mogen wij het eind weten???8-)::o

• KlaasVaak.

Ken je die mop van die man die DNA ging afgeven op een politiebureau?

• KlaasVaak.

Die ging niet..:D

• ¥ Lotje ¥

owwwwww ik dacht ze houden hem gelijk;)

• DePeter

Nou zo lees ik het niet, ik lees het als wanneer je een uniform aan hebt je tot een bepaalde groep behoort en dat je dan zonder er verder bij na te denken een bevel opvolgt. Niet dat ik zeg dat dat altijd het geval is hoor, maar de algemene indruk is wel zo.

Wanneer zegt de agent nu eens en nu is het genoeg Den Haag?

Lees zelf hier op dit podium hoeveel kritiek sommigen uiten naar de Politie, dat is zelden gebaseerd op feiten maar vaak een uiting van onkunde / frustratie en onbegrip en nog vaker stemmingmakerij.

IHet is zaak daar boven te staan en niet proberen je gelijk te halen want dat gaat je toch niet lukken bij dergelijke dombo's die eerst de Politie uit maken voor alles wat lelijk is en wanneer hun fiets gejat wordt het hardst om hulp schreeuwen.

Maar ondertussen ben ik blij dat jullie “Lelijkerds” er zijn.:D:D:D

grtzzz

• KlaasVaak.

DePeter Schreef:

——————————————————-

> Wanneer zegt de agent nu eens en nu is het genoeg Den Haag?

Als die agent dat vindt zal die dat vast doen.

Zeer binnenkort wellicht: http://www.acp.nl/de-acp/actueel/nieuws/single-item/artikel/2012/02/28/cao-politie-2802-onderhandelingen-in-eindfase/

Maar niet m.b.t. de identificatieplicht.

• Hyperactief A-P

Ja KlaasVaak, dat gaat hem vast helemaal worden met sommige figuren die niet verder dan de eigen portemonnee kunnen kijken. (:D Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

rijsbergen Schreef:

——————————————————-

> het is misschien ook beter dat je blijft bij de

> gestelde vraag van de TS en niet met als verhalen

> aankomt in een discussie. Blijf bij het punt en

> discussieer daar over, dan blijft het zuiver

Mag ik misschien zelf bepalen wat ik in een discussie aansnijd rijsbergen? Dank u. Dat u het niet begrijpt of groter overziet dat is mijn probleem niet. U heeft dan twee keuzes, 1 Of u neemt de moeite de grijze massa wat te trainen. 2 U slaat het onderwerp of een deel over als zijnde niet interessant of te moeilijk. Leuker kunnen we het niet maken, zou de belastingsdienst zeggen. Groetjes v Hyperactief A-P.