Aktie

• Planner

Jij zegt zelf dat je straks meer werk gaat krijgen EN meer binnen gaat zitten. Geen idee hoe je dat gaat doen, maar dat is ook niet de discussie die hier gestart is. Het gaat niet om meer/minder werk, maar hoe je er voor kan zorgen er genoeg agenten in het weekend zijn, ofwel de vraag en aanbod op elkaar af te stemmen.

• Hyperactief A-P

Gelukkig zijn veel collega's het met mij eens dat je dit echt niet kan maken. Maar helaas zullen er ook genoeg zijn die doodleuk meedoen. Aldus: Lans 02/05/2012 19:37.

Gelukkig? Omdat “ze” het met jou eens zijn? Wie zijn “ze” Lans, enkelingen uit jou regio, de hele regio, andere regio's, welke, en zo nee hoeveel en waar vandaan dan? Want stel dat we nu over de nationale politie zouden spreken, dan zouden mensen die niet verder nadenken kunnen denken dat het om heel de politie Nederland gaat. Die ga jij niet vertegenwoordigen Lans, ongeacht hoeveel groene lachpoppetjes je ook neerzetten kan… Maar oké, hoeveel doen er doodleuk mee dan volgens jou? Waarom is dat verkeerd in jou ogen? Ik vraag dat, omdat ik het antwoord van mensen als jou waarschijnlijk al weet, als dit demonstranten waren die niet bij de politie werkzaam zijn of waren. Dus kom met argumenten, ik ben benieuwd. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Mooie reactie Planner, maar nu blijft het zoals gewoonlijk stil. Dat er bezuinigd moet worden staat onomstotelijk vast, en ook acties die minder inkomsten tot gevolg hebben, zullen het conflict nu of later verhevigen. Omdat het toch uit de lengte of de breedte zal moeten komen, maar dat wordt schijnbaar niet begrepen. Zo vond ik ook in een eerdere reactie van jou deze opmerking goed:

In plaats van meteen te roepen dat het niet kan, kijk ik veel liever naar de mogelijkheden die er wel zijn, en als er problemen zijn, hoe je die kan oplossen.

Iets roepen is inderdaad één, maar kom dan wel met oplossingen, en als jij met doordachte oplossingen komt, dan wordt het heel voorspelbaar verdomde stil, of wordt er van alles bijgehaald wat er niets mee te maken heeft, of juist het probleem verergerd. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Een prachtige reactie LM, de spijker op zijn kop. (tu) Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

wim76 Schreef:

——————————————————-

> Gerard,

>

> Ergens in een Afrikaans land zullen ze het vast

> nog slechter hebben. Wat heb ik daarmee van doen?

Alles, de wereld bestaat niet alleen uit wim76, alles hangt met elkaar samen. Daarnaast zei mijn moeder altijd al, als je naar een ander kijkt die het minder heeft, dan ben je sneller tevreden, en dat klopt helemaal. Geluk zit niet in geld of materialisme, maar tussen je oren. En in dat laatste wordt in de Westerse wereld op de psychologische en psychiatrische shit na niet geïnvesteerd, terwijl daar wel de sleutel van veel oplossingen zit. Maar aan oplossingen kan men niets verdienen, daar zit het volgende “probleem”… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Adpattaya

Welke actie je ook maar onderneemt, je treft er altijd een burger mee. Dat geld voor elke instantie/bedrijf in Nederland.

Je treft er altijd burgers mee. Hoe wil je anders actie ondernemen?

Nou sinpel, door eens een keer geen boetes uit te delen, dus niet achter een boom gaan staan om automobilisten een bekeuring te geven die een fractie te hard rijden. Dat zou een heel doeltreffende actie kunnen zijn, misschien dat niet iedere agent dat ziet zitten want soms krijg ik het idee dat ze het leuk vinden, maar dat is dan jammer ;)