Waar is de politie en Boa's in godsnaam mee bezig?

• Sfred+

uit onmacht is of machtsgeilheid is de vraag

Zeer goede vraag waar wij van achter onze PC geen antwoord op kunnen geven. Maar wat het antwoord ook is, het is allebei niet goed.

• - Gerard -

Tot nu heb je weinig goed, maar de duur van de opleiding BOA ken ik niet. En ik sluit ook niet uit dat als een BOA in het centrum van Amsterdam voor een bepaalde taak wordt ingezet hij aanvullende instructies/bijscholing krijgt. Maar ik zou het niet weten.

Maar volgens mij heb je een plaat voor je kop want je blijft maar doorzeuren over ‘buiten proportioneel’ terwijl je helemaal NIET WEET waarom de Italiaan wordt aangehouden. En, voor de allerlaatste keer, dat is niet voor het tegen de rijrichting in fietsen.

• Sfred+

En jij weet het wel. :D:D:D

• Sfred+

Ik sluit je bij jou aan. Als blijkt dat deze man nog iets anders op zijn kerfstok had, dan stel ik mijn mening bij en niet eerder.

• Sfred+

De politie hier op dit prikbord weet ook nog niet de ware toedracht en zodoende heeft iedereen gelijk over dit onderwerp, want iedereen kan het ook fout hebben. ;)

• - Gerard -

Nee, ik weet het ook niet. Ik weet net zo veel of net zo weinig als jij. Alleen verzin jij verhaaltjes die allemaal met ‘als’ beginnen.

• Sfred+

Een kleinigheidje hou je nu eenmaal ;)

• Sfred+

Dat doe jij ook, alleen heb je het niet door. Daarom kies ik bewust voor het woordje ALS…. Moet je ook eens doen….

• - Gerard -

Eureka …. er is zelfs bij jou een voorbehoud tot NUANCE. Bereiken we misschien toch nog iets.

• - Gerard -

Nee hoor, dat doe ik niet. Je moet gewoon beter lezen. Ik heb niks met ‘als’.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.