Onder druk van de VVD komt de politie in actie

• wim76

Waar in dat filmpje komen de doodsbedreigingen voor dan?

Bedoel je met “dan dealen we met je”?

Het is maar net hoe je “dealen” interpreteerd.

Voorbeeld over bedreiging.

“Wacht maar, na drie uur zie je het wel, je gaat het meemaken”

Komt dit bedreigend over..jazeker. Is dit bedreiging in de zin van de wet? Nee.

Nog een voorbeeld

“Wacht maar, na drie uur zie je het wel, dan snij ik je keel door”

Is dit bedreiging..jazeker. Kunnen we hier wat mee? Ja.

In het filmpje is de bedreiging meer voorbeeld een.

• Boris

Hij zegt er nog wat achteraan. “Zoals we met dit soort personen hebben gedeald in het verleden. Dus trek lering, ook uit het geval van Theo van Gogh”.

Dat lijkt mij toch een doodsbedreiging.

• wim76

Er zijn meer elementen die bij bedreiging horen. Degene waartegen het geuit wordt moet zich ook bedreigt voelen.

• Adpattaya

Er zijn meer elementen die bij bedreiging horen. Degene waartegen het geuit wordt moet zich ook bedreigt voelen.

Nu haal je er weer wat anders bij (td). Je zit dingen te bedenken om recht te praten wat krom is, en dat gaat je niet lukken (td)

• wim76

Ik haal er niets nieuws bij.

Hoe kan je aangifte van bedreiging doen als je je niet bedreigt voelt?

• Boris

Wilders voelde zich bedreigt en heeft aangifte gedaan.

• Adpattaya

Ik haal er niets nieuws bij.

Hoe kan je aangifte van bedreiging doen als je je niet bedreigt voelt?

Zo kan ik er ook omheen gaan draaien, die mannen stonden toch op de Dam om hun extremistische praatjes te houden, en de boel te provoceren? Er was toch sprake van bedreiging terwijl de bedreigde er niet aanwezig was?! Ik vraag me af waarom de aanwezigen agenten in burger de instructies hebben gekregen niet op te treden als die gasten te ver gingen :S?

Ps. Hoe komt het eigenlijk dat die waxinelichthoudergooier opgepakt is en zo lang vast zit? Zou onze Koningin aangifte hebben gedaan? Zo bedreigend was het toch niet, ze zat achter kogelvrijglas ;)

• ¥ Lotje ¥

zo zie ik het ook . Heb het filmpje 2 keer bekeken . Volgens mij geen bedreiging. tot dat de wet het een bedreiging vind . overigs die mensen zijn er niet dus voelen zich niet bedreigd…

• ¥ Lotje ¥

Wilders was er helemaal niet bij op het filmpje . Als je er niet bij bent hoe kan jeje dan bedreigd voelen.??

• Boris

Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken? Wilders wordt genoemd en met de dood bedreigd met verwijzing naar de moord op Theo van Gogh.

En hij heeft dit filmpje natuurlijk ook gezien en vervolgens aangifte gedaan.

Maar volgens jou kan dat dus niet?