Heengezonden met een PV in zijn zak… Heel iets anders dan jij het hier voorstelt. Het ligt nu aan justitie of ze er wat mee gaan doen en mijn gevoel zegt dat deze een briefje krijgt van In naam der koningin
ik bedoelde is het wel een bedreiging . was laat gisteren . nou ja het staat er ik verander het niet meer laat maar staan .
De vraag is : is het wel bedreiging je kan dat wel roepen . hij bedreigd me, maar zal toch verder uitgezocht moeten worden denk je niet?
Dan nog kan het zijn dat iemand tegen je zegt je wordt bedreigd , je kan dan wel bang worden . van zou het waar zijn dat hij me bedreigd . . al is dat helemaal niet waar .
Als je bedreig word zou je het toch moeten horen , zien , en ZEKER WETEN.. …
En opgepakt van internet zou zeker uitgepluist worden of het een bedreiging was of is . Zou anders gemakkelijk gaan …………. ik kan zomaar zeggen jij bedreig me en en SFred wordt opgepakt .
En opgepakt van internet zou zeker uitgepluist worden of het een bedreiging was of is . Zou anders gemakkelijk gaan …………. ik kan zomaar zeggen jij bedreig me en en SFred wordt opgepakt .
Het komt steeds vaker voor dat 15 jarige puistenkoppies worden opgepakt nadat ze op Twitter een schoolleraar doodgewenst hebben. Die worden met veel tam tam opgepakt!
Deze baardenmannen staan de boel te provoceren en staan heel genoegelijk te filmen als die man wordt afgevoerd die op hun walgelijke praatjes reageert! De politie laat de boel voor wat het is, konden ze die gasten niet verwijderen? Iets met de openbare orde ofzo die ze staan te verstoren? Dat brengt me weer bij mijn eerdere vraag, waar niemend op heeft geantwoord, hoe zijn die politie agenten geïnstrueerd ?! En waarom zijn ze zo geïntrueerd (td)!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?