Zou er iemand zijn die Arno Bonte nog serieus neemt?

• BennieMak

Zoals ik al eerder meldde, dit geval is hopelijk een eye-opener geweest voor vele burgers die hopelijk als lidmaat van deze maatschappij een betere keuze zullen maken aangaande de richting die we kiezen in deze maatschappij!

Ik denk dat jouw denkbeelden daarover niet stroken met de algemene opvatting.

Democratie is ook niet voor bange mensen, een regime bestaat bij gratie van angst. Een groot dilemma voor de Nederlandse autoriteiten… Dus ik ben benieuwd welke strafbare feiten ik gepleegd zou hebben!

Ik heb ook niet zoveel zin in herhaling te gaan vervallen met KlaasVaak, dus hou het hierbij tenzij zich noviteiten gaan voordoen.

• Planner

BennieMak

alles en iedereen die daar kritiek op durft te geven wordt in jouw ogen de vijand die bestreden moet gaan worden.

Ongenuanceerde en ongefundeerde kritiek op politie, of willekeurig elke andere organisatie moet inderdaad bestreden worden, Wanneer er kritiek is op de politieorganisatie, dan is er een duidelijke weg die je kunt bewandelen, namelijk een klacht indienen of een aangifte doen. In de media op basis van een filmpje (ver)oordelen is ongenuanceerd en ongefundeerd, een klacht indienen of een aangifte doen op basis van een filmpke of wanneer je de verdachte bent, daar heb ik geen enkel probleem mee en ik denk KlaasVaak dat ook niet heeft, want de politie dient haar optreden wel te verantwoorden, Dan volgt er een onderzoek, door instatnties die op democratische wijze daarvoor zijn aangesteld.

Als de uitslag van zo'n onderzoek er is, dan is het ongepast om de instanties die het onderzoek hebben uitgevoerd te beschuldigen dat zij partijdig zijn. Als je dat vind (en dat mag), dan kan je op democratische manier proberen het proces te veranderen. Maar als dat niet lukt, leg je daar dan ook bij neer, want anders ondermijn je dus de democratie

BennieMak

Ik geef je enkel aan dat in een democratisch land wetten en regels er niet toe doen…

I rest my case…..

• Planner

BennieMak

Ik denk dat jouw denkbeelden daarover niet stroken met de algemene opvatting.

En waarop is dit denkbeeld gebaseerd? Behalve een klein aantal mensen als jij die op internet hun eigen zienswijze blijven verkondigen, is er in ieder geval een overgrote meerderheid die de uitslag van het onderzoek wel respecteert. Deze politici zijn op democratische wijze gekozen, en er zijn inderdaad een paar “politici”, bijvoorbeeld dhr Bonte, die met jouw denkbeelden meegaan. Ik hoop voor je dat jij in Rotterdam woot, wat da kan jij op hem stemmen, maar of dat veel uitmaakt? Ik geloof namelijk niet dat hij (veel) steun heeft vanuit zijn eigen partij, en als Groen Links zichzelf serieus neemt, dan denk ik dat zij hem niet meer op de kieslijst zullen zetten….

• piet vuurwerk

Het wordt tijd dat die gast van een Arno Bonte wordt opgesloten !!!!!

Aan een coke snuivende politicus hebben we niets