Als je dood bent kun je niet meer fietsen.
Tsja, dat is maar hoe je er naar kijkt. In een aantal gevallen, ik noemde dat ‘de bakker het ook wist’ wordt de dader op heterdaad aangehouden en in andere gevallen meldt de dader zichzelf. En dan heb je nog de gevallen waarbij een totaal onschuldige door liegen en bedreigen door een rechter wordt veroordeeld. Denk ik persoonlijk aan de Deventer moordzaak. Je voelt aan alles dat de veroordeelde, die inmiddels zijn straf heeft uitgezeten, werkelijk niks met die moordzaak te maken heeft.
Blijft over de zaken waarbij dat allemaal niet het geval is, en volgens mij heeft Peter R. de Vries nog een kast vol met dossiers met gevallen van moord die onopgelost zijn.
Hebben wij in Nederland ook rechercheurs van het kaliber dat je in politie Tv series ziet, of is dat pure fictie, de vrijheid van een schrijver?
- Gerard - Schreef:
——————————————————-
> Dat kan KlaasVaak prima doen, het melden dat hij
> op vakantie gaat. Misschien dat iemand van jullie
> weet wie KlaasVaak is, waar hij woont e.d., maar
> KlaasVaak is hier verder nog steeds volledig
> anoniem ….
>dus ik zie het probleem niet.<
Waarom wil jij dat weten -Gerard-
- Gerard - Schreef:
——————————————————-
> Tsja, dat is maar hoe je er naar kijkt. In een
> aantal gevallen, ik noemde dat 'de bakker het ook
> wist' wordt de dader op heterdaad aangehouden en
> in andere gevallen meldt de dader zichzelf. En dan
> heb je nog de gevallen waarbij een totaal
> onschuldige door liegen en bedreigen door een
> rechter wordt veroordeeld. Denk ik persoonlijk aan
> de Deventer moordzaak. Je voelt aan alles dat de
> veroordeelde, die inmiddels zijn straf heeft
> uitgezeten, werkelijk niks met die moordzaak te
> maken heeft.
>
> Blijft over de zaken waarbij dat allemaal niet het
> geval is, en volgens mij heeft Peter R. de Vries
> nog een kast vol met dossiers met gevallen van
> moord die onopgelost zijn.
>
> Hebben wij in Nederland ook rechercheurs van het
> kaliber dat je in politie Tv series ziet, of is
> dat pure fictie, de vrijheid van een schrijver?
Peter R. de Vries? Wie is dat?
Volgens mij is dat ex-politieagent die public geil is geworden van alle mis verkregen aandacht en salaris wat hij gewend was bij de tv zender waar hij nu gelukkig ontslagen is.
Peter is een man die Teveel zijn visie op (nog niet) aangetoond bewijs iemand voor de camera veroordeeld door verkeerd (onterecht verkregen bewijs) wilt veroordelen, en dat mag niet. Ik mag die man niet persoonlijk, ja ik heb met hem gesproken indertijd.
Nog steeds voel ik de walging opkomen van zijn zelfingenomenheid.
Begin nu niet over juist zo`n figuur wat vaak de plank mis slaat en hierdoor niet meer uit gezonden wordt op TV Gerard.
Je moet niet vergeten dat zo'n man een amusementsprogramma presenteert. Net zoals mijn “vriend” Alberto Worst. Mijn aversie richt zich vooral op de manier waarop hij dat programma maakt. Positief is het feit dat hij zaken aan de orde stelt en dat er soms figuren in het hok komen te zitten die daar ook thuis horen.
Zo zie ik het optreden van Peter R. de Vries ook. Zaken onder de loep nemen, onder de aandacht brengen en hopen dat er een happy end komt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?