Kijktip: The Killing.

• - Gerard -

Afgezien van het feit dat Peter R. zichzelf geweldig vindt, vind ik weinig amusement terug in zijn programma's. Je kunt je hooguit groen en geel ergeren aan het falen van de politie en het OM. Het is zijn taak, vindt hij zelf, dat falen aan aan het licht te brengen. Altijd handig als iemand zoals een Peter R. politieonderzoekdocumenten boven water weet te toveren.

Maar zelf faalt hij ook, waarbij de oorzaak van dat falen te wijten is aan zijn enorme ego. Waar je mee omgaat, daar wordt je door besmet. Hij zegt bewijzen te hebben dat een Joran Nathalie vermoord zou hebben, maar niemand kan dat tot nu toe bewijzen, en ook zijn verslag over Marianne Vaatstra laat weer zien dat hij toegetreden is tot de categorie betweters, het domein van het OM. Hij is gestopt met zijn ‘onderzoekprogramma’, en dat is wat mij betreft net een paar jaar te laat.

• Hyperactief A-P

Iemand afzeiken en een trap na geven is het goedkoopste wat er is - Gerard -, wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Groetjes v Hyperactief A-P.

• - Gerard -

Wie zeik ik af, Hyperactief? Peter R., de politie … het OM? Ik heb gewoon een mening over het disfunctioneren …. of wonen we hier in Iran?

• Hyperactief A-P

Ach je bent gewoon één van de velen - Gerard - waarbij niemand het goed kan doen.;) Groetjes v Hyperactief A-P.:D

• - Gerard -

Dat maak jij er van, ik schrijf dat helemaal niet. Ik besteed er verder geen tijd aan, met of zonder jouw welnemen.

• Hyperactief A-P

:D

• Carlos

* Dat mag, walgen van P.R.de Vries. Ik prik daar zo makkelijk doorheen. Nu kan het OM en de politie weer lekker vrijuit gaan, wanneer ze voor de zoveelste keer falen. Alles gaat weer de doofpot in/ of verdwijnt in de onderste la, *

• - Gerard -

Volgt niemand van de lezers hier de serie? Toch echt goed hoor….

• ¥ breed ­­¥

Ik zat verkeerd ja en heb je aangegeven bron gelezen.

Dank je wel. Had ik beter eerst kunnen doen..

Mijn mening is niet veranderd omtrent Rudolf de Vries, stel jij je maar eens voor dat jij met verborgen camera gefilmd wordt…zonder er vooraf toestemming toe wordt verleend en dat ze dit later aan miljoenen mensen op TV laten zien met een monologe mening, zijn mening. Dan speel je voor rechter en ben je een hele grote pieippieppiep

• ¥ breed ­­¥

(tu):D