BennieMakKijk, je kunt autoriteit zijn op een bepaald gebied doordat je promoveert zoals deze dr. Sinan Çankaya. Dan toon je aan dat je wetenschappelijk onderzoek kunt uitvoeren.
Precies, en jouw “onderzoek” bestaat slechts uit het lezen van een kranteartikel
BennieMakDaar kun je waardering en respect voor hebben,
Dat heb ik ook
BennieMakondanks dat het misschien niet jouw mening vertegenwoordigd.
Ik heb er geen mening over, omdat het onderzoek nog niet eens geoubliceerd is, laat staan dat ik het gelezen heb en mij er een mening over heb kunnen vormen.
BennieMakJij en Klaas daarentegen bewijzen met je bijdragen totaal niet te snappen waarover het gaat.
KlaasVaak heeft een in mijn ogen alleszins redelijk verhaal, spreekt vanuit zijn ervaring en legt uit hoe hij er over denkt. Ik heb mij daar verder niet in verdiept, nog heb ik mij in deze discussie gemengt. Ik heb slechts jouw advies opgevolgd, en gezocht wat de oorsprong van het kranteartikel is, niets meer, niets minder. Dat heeft helemaal niets met “snappen” te maken, maar gewoon even helder krijgen waar het nu precies over gaat.
BennieMakJullie neem ik voortaan net zo serieus als een artikel in de Telegraaf…
Lekker belangrijk, jij moet vooral doen wat je niet laten kunt. Heb jij je wel eens afgevraagd hoe serieus men jouw neemt? (voor alle duidelijkheid, dit is een retorische vraag!)