Politie haalt tekst van praalwagen.

• KlaasVaak.

http://politie.startpagina.nl/prikbord/16362155/16382725/re-politie-haalt-tekst-van-praalwagen#msg-16382725

homosexualiteit gelijkstellen aan pedosexualiteit misschien?

• Klaas Vaak

Moeilijke materie hé, als alle mensen principieel als gelijkwaardig dienen te worden beschouwd, maar waarbij sommigen een kleine biologische afwijking hebben die bij de een geaccepteerd is en bij de ander niet.

• Klaas Vaak

Puur biologisch gezien wel ja, (begrijp me goed, dat het praktisch niet kan, een volwassenne/kind relatie, is iets anders), nog niet zo heel lang geleden was ook homoliefde in ons land verboden.

• Klaas Vaak

We dwalen af, maar wat ik ook hier constateer is dat een open discussie buiten de homocorrect gebaande paden moeizaam gaat. Ofschoon noch pedo of homo zelf gekozen heeft voor zijn geaardheid, cq kleine biologische afwijking, een pedo, (ook heeft die nooit een kind aangeraakt) mag je straffeloos spreekwoordelijk voor zijn noten trappen, maar een homo kan/mag zijn hormonaal aangestuurde driften vrijelijk in praktijk brengen en promoten middels een Gay-Pride en mag daarbij uitbundig bejubeld worden door het publiek.

Begrijp je nu waar ik naar toe wil?

(In conservatieve, mannen (macho) culturen en alle religieuze kringen worden beiden gelijkelijk als afwijkend beschouwd en consequent veroordeeld).

• Klaas Vaak

KlaasVaak. Schreef:

——————————————————-

> Je vorige reactie is ziek. Iets anders is er niet

> te concluderen.

Ja ja, die verdachtmaking komt me zeer bekend voor.

Als je tien jaar geleden ( en in sommige kringen nog steeds) een afwijkende kritische mening had over immigranten, dan was je een racist of fascist of beide.

Als je een afwijkende mening hebt over homo,s dan ben je ziek.

Als je een scherpe leus op je praalwagen over de politie hebt staan, dan ben je respectloos.

Maar als het gaat om religie, en met name over het bashen van christenen dan is alles opeens geoorloofd en niemand legt je een strobreed in de weg.

Open discussies, vrijheid van meningsuiting? Er is, ook in ons eigen bekrompen landje nog een lange weg te gaan.

• axel

Heb je nog nooit gehoord van nieuwe inzichten, praat dan eens met je locale psychiater die kan je waarschijnlijk wel het een en ander vertellen. Je moet het niet vergelijken met bijbelse kennis want die blijft eeuwig hetzelfde. :(