Staat van de rechtSstaat

• Arie

Die ‘dubbelrol’ kan uitstekend! Ik was nota bene de moderator die jouw berichten tot zover heeft goedgekeurd, dus ook de openingspostings. Dus, hoezo, de mond gesnoerd?

Dat weerhoudt mij er echter niet van daar een persoonlijke mening over te hebben.

Ik ken na al die jaren nu wel zo'n beetje mijn pappenheimers op dit prikbord. De lieden die pro- en contra politie zijn, de mensen die alleen praten in oneliners en degenen die hele vellen met teksten nodig hebben. Zo ook de lieden die slechts topics openen als er weer iets te beschimpen valt. Daar hoef je geen IQ van 150 voor te hebben.

Laat onverlet dat geen menselijk trekje mij vreemd is. Ook ik kan ‘moe’ worden van ontzettend gezeik en drammerij en het zoveelste politie-afzeiktopic. Al dan niet zogenaamd verstopt in vragen, maar het is dan wel even gezegd.

Al met al geen reden voor mij om postings te verwijderen/niet goed te keuren.

• BennieMak

Wordt je nou niet een beetje moe van dat op de man dan de bal spelen? Uit ervaring weet ik dat dit blijkbaar een voorrecht is van de door jou als pro-politie gekwilificeerde prikkers…

Als je een goede discussie-leider pretendeert te zijn, zou je dat in goede banen moeten leiden, toch!

• BennieMak

Hier ben ik het dan ook mee eens!

• Arie

Op de man spelen? Je hebt in enkele postings al mijn integriteit ter discussie gesteld c.q. gesuggereerd dat ‘pro politieprikkers’ hier een andere behandeling krijgen. En suggestieve vragen gesteld over het modereerbeleid in relatie tot het gebeuren in een politiestaat.

Je komt er wel uit vent.

• BennieMak

Ik zie het alweer…met jou valt ook niet te praten! (td)

• KlaasVaak.

Een moderator is iets anders dan discussieleider.

Een moderator toets of berichten en teksten ‘door de beugel kunnen’.

Ik heb nergens gezien dat Arie pretendeert dat hij discussieleider is.

Maar daar moet ik meteen bij zeggen dat is niet alles meer lees.

En al helemaal niet in topics waar BennieMak de boventoon voert of de opener is.

Want alles wat Arie daarover schrijft, onderschrijf ik ten volle.

• KlaasVaak.

Nee met jou is het goed praten en discusieren al evenmin. Hahahahaha.

• BennieMak

Ik had in dit draadje expliciet jou niet genoemd, om geen “slapende honden wakker te maken”. Je moet iedereen een kans geven om zijn leven te beteren! :D

• ¥ Lotje ¥

Nou….. dan zou ik als ik jou was maar een andere nick aannemen :D Want benniemak komt ook maar wild over :D haha

• KlaasVaak.

Ik heb geen explicite uitnodiging nodig.

Jij hebt kansen en aanwijzingen genoeg gehad en bent daar blind voor.