Een aanbod mag natuurlijk altijd afgewezen worden. Dat gedaan hebbende, ben ik nu de rotzak?
Ik dacht laat ik eens even kijken of er op deze pagina nog wat gebeurd, en toen werd mijn aandacht door deze topic getrokken. Maar zoals van oudsher worden mensen die scherpe vragen stellen afgebrand met dooddoeners als ga eens naar de basisschool etc. Heel erg jammer. Temeer omdat ik van een uitstervende generatie die de oorlog meegemaakt hebben verneem dat er op veel gebieden wel degelijk ontwikkelingen gaande zijn, die wijzen op trappen in de valkuilen van toen. In de dertiger crisis jaren vlak voor de oorlog, werden critici nog opgepakt en veroordeeld voor belediging van een bevriend staatshoofd. Nu weet men anders, maar heeft men ervan geleerd? Nee geen moer, er wordt weer eens ouderwets op de persoon gespeeld, inplaats van een zinvolle discussie te kunnen voeren. Voor degeen die meteen op hun achterste benen gingen staan, lees deze link eens over wat voor ontwikkelingen er nodig zijn voor een politiestaat: http://nl.wikipedia.org/wiki/Politiestaat De overheid behoord in dienst van de burgers te zijn, en niet omgedraait. Ik wil Arie en andere critici even eraan herinneren, dat op dit moment de controle door burgers steeds verder ingeperkt worden, terwijl de bevoegdheden van de overheid steeds groter worden. Dit is een zeer gevaarlijke en onwenselijke ontwikkeling. Het behoord juist andersom te zijn. En kijk naar de vorming van de Nationale Politie, er zijn in één klap heel veel commissarissen de mond gesnoerd, het is veel makkelijker om één niet welgevallig poppetje te vervangen dan al die anderen. Jammer dat ook vaak bij de politie zelf van mensen die uitgerangeerd zijn pas de ogen open gaan. De rest wordt zo druk mogelijk gehouden, zodat er geen verschil met een politiepaard die van die oogkleppen voor heeft is… Groetjes v Hyperactief A-P.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?