Doodslag/moord Rishi

  • KlaasVaak.

    Let him “Take it as he wishes”

    Of liever niet, dan volgt er namelijk nog meer onzin.

  • BennieMak

    Weet jij hoe die argumenten worden genoemd? Het vogelverschrikker argument (stropop argument). En daar ben jij door je maatje in mee meegetrokken! Wie is hier nu dom!

    Ze stammen van voor het algemeen gebruik van internet (alweer een door jou gebruikte drogreden), wat te denken van:

    - De leugens die de Britse regering verspreidde ten tijde van WOI aangaande de overwinningen die zij zouden hebben geboekt!

    - Het hoge aantal onschuldigen dat in de UK vastzat?

    - De processen in Noord-Ierland (w.o. het bekende ‘bloody sunday’)?

    Overigens lijkt het tij gekeerd te zijn, thans heeft Nederland van Europa het hoogste aantal onschuldigen in cel!

  • KlaasVaak.

    Tuurlijk en de Nederlandse politie was ook fout in de WOII. Allemaal.

    En daarom is de politie nu nog fout. Allemaal.

    En waar kom jij mee… met o.a. WOI.

    Maar het hele Britse politiekorps deugd niet.

    Gaap.

  • BennieMak

    Je slaat door, al datgeen jij als ‘argumenten’ noemt, heb ik niet genoemd, gesuggereerd of beweerd! Anders: Wijs ze dan aan, Klaas!

    Bedoel je nu ‘het Britse politiekorps deugt niet’ of ‘het Britse politiekorps deugde niet’?

  • KlaasVaak.

    Ik

    Welke argumenten heb jij om de Britse Politie te degraderen?

    Jij maait om je heen zonder steekhoudende argumenten over de Nederlandse en later zelfs de Britse politie.

    Rechterlijke uitspraken die jouw argumenten tegenspreken veeg jij terzijde.

    En als ik dat gebruik om alles in perspectief te plaatsen vind jij dat ik op de man speel?

    Ik speel ten minste nog MET ARGUMENTEN op de man.

    En wel op 1 man.

    Ik veeg niet zonder argumenten de politiekorpsen van 2 landen op 1 hoop.

    Zie je dan zelf niet hoe dom je uitspraak is?

    jij

    Weet jij hoe die argumenten worden genoemd? Het vogelverschrikker argument (stropop argument). En daar ben jij door je maatje in mee meegetrokken! Wie is hier nu dom!

    Ze stammen van voor het algemeen gebruik van internet (alweer een door jou gebruikte drogreden), wat te denken van:

    - De leugens die de Britse regering verspreidde ten tijde van WOI aangaande de overwinningen die zij zouden hebben geboekt!

    - Het hoge aantal onschuldigen dat in de UK vastzat?

    - De processen in Noord-Ierland (w.o. het bekende ‘bloody sunday’)?

    Overigens lijkt het tij gekeerd te zijn, thans heeft Nederland van Europa het hoogste aantal onschuldigen in cel!

    jij

    Bij de Britse politie(overheid) past zo'n reactie wel. Deze hebben verschillende keren bewezen inderdaad zo te werk zijn gegaan…

  • BennieMak

    Heb je een bril nodig of zwam je maar wat?

    Nergens zeg ik dat:

    1) "Tuurlijk en de Nederlandse politie was ook fout in de WOII. Allemaal.

    En daarom is de politie nu nog fout. Allemaal."

    en

    2) "En waar kom jij mee… met o.a. WOI.

    Maar het hele Britse politiekorps deugd niet.", aldus Klaas zo Vaak!

    Beide beweringen heb ik niet gedaan, maar jij legt ze in mijn mond. Een perfect voorbeeld van stropop argumenten, die jij o-zo-Vaak gebruikt!

    En dat samen in verband met diegene die het voor je Plande!

  • KlaasVaak.

    Het zijn letterlijke quotes van hetgeen jij hier geplaatst hebt.

  • BennieMak

    1) Er staat nergens dat ik de NL politie als fout in WO II bestempel…

    2) Er staat nergens dat ik zeg dat de Britse politie niet deugt…

  • BennieMak

    Moest eigenlijk hier geplakt worden: http://politie.startpagina.nl/prikbord/16897577/16977479/re-doodslagmoord-rishi#msg-16977479