Doodslag/moord Rishi

  • BennieMak

    KlaasVaak. Schreef:

    ——————————————————-

    > En een suggestie als "misschien heeft de politie

    > dat wapen daar wel gedropt“ of ”wie weet hoe lang

    > wapen al op die plek lag"

    Bij de Britse politie(overheid) past zo'n reactie wel. Deze hebben verschillende keren bewezen inderdaad zo te werk zijn gegaan…

  • KlaasVaak.

    Er moet nog heeeel wat gebeuren voordat ik jou het predikaat “slim” opspelt.

  • KlaasVaak.

    Heb jij nu ook al verstand van de werkwijze van de Britse politie?

    En is dat dan een toeval dat je ook op de Britse politie kritiek hebt?

    Of is dat eigenlijk vanzelfsprekend, want politie, dus prutsers?

    Of moet ik zeggen: vanzelfsprekend want jij bent BennieMak?

  • BennieMak

    Maar dat heeft weer helemaaaalniets te maken met of ik dat ook daadwerkelijk ben! Autoritair baasje :D

  • BennieMak

    De Britse politie(k) wordt in tegenstelling tot de Nederlandse vaak in verband gebracht met het manipuleren van de bewijslast. Of het komt gewoon uit dat ze het gedaan hebben. Dat zal wel weer zeer tegen het Klaas Vaak ingesleten gedachtepatroon zijn… :D

  • KlaasVaak.

    Als jij net zo veel verstand hebt van de Britse politie als van de Nederlandse politie hoeft niemand enige waarde te hechten aan en zorgen te maken om wat jij hier allemaal voor ‘kennis’ ten toon spreidt. Of als waarheid verkoopt of tracht te verkopen.

  • BennieMak

    Bij gebrek aan argumenten en dus de bal te spelen….

    Het is weer een totaal nietszeggende uitspraak, ter meerder eer en glorie van je autoritaire baasjes ego!

  • Planner

    BennieMak

    Bij gebrek aan argumenten …

    HAHAHA… KlaasVaak en gebrek aan argumenten, die is echt goed. Je bent nog niet eens op een kwart van de argumenten van KlaasVaak ingegaan, behalve dan door het te pareren met allerlei onzinnige voorbeelden en gedachtenkronkels! Wetsartikelen worden door jou gewoon simpelweg aan de kant geschoven omdat ze niet in jouw straatje passen. Het probleem is dat jij in je eigen sprookjes bent gaan geloven…..

  • KlaasVaak.

    Welke argumenten heb jij om de Britse Politie te degraderen?

    Jij maait om je heen zonder steekhoudende argumenten over de Nederlandse en later zelfs de Britse politie.

    Rechterlijke uitspraken die jouw argumenten tegenspreken veeg jij terzijde.

    En als ik dat gebruik om alles in perspectief te plaatsen vind jij dat ik op de man speel?

    Ik speel ten minste nog MET ARGUMENTEN op de man.

    En wel op 1 man.

    Ik veeg niet zonder argumenten de politiekorpsen van 2 landen op 1 hoop.

    Zie je dan zelf niet hoe dom je uitspraak is?

  • Planner

    KlaasVaak

    Zie je dan zelf niet hoe dom je uitspraak is?

    Is dit een retorische vraag?