Doodslag/moord Rishi

• BennieMak

Inderdaad, daar heb je gezond verstand voor nodig. En als je uitgerust wordt met een (vuur)wapen dan weet je ook onder druk daarmee op een juiste manier om te gaan…

• BennieMak

Neem het dan gewoon aan…

• Planner

Voordat ik aanneem, en zeker van jou, is wanneer ik goede argumenten hoor die mij overtuigen. Vooralsnog kraam jij alleen maar onzin uit….

• Planner

BennieMak

Inderdaad, daar heb je gezond verstand voor nodig

Dan hebben ze bij de politie een probleem, want de enige met “gezond verstand” dat ben jij.

BennieMak

En als je uitgerust wordt met een (vuur)wapen dan weet je ook onder druk daarmee op een juiste manier om te gaan…

Heb ji wel eens naar kleiduivenschieten gekeken? Zelfs de allerbeste schutters ter wereld slagen er niet in, om met jarenlange training, waarbij zij vele honderden, zo niet duizenden keren meer schoten te hebben gelost als de gemiddeld politieagent, slagen er niet in om onder optimale omstandigheden, zonder dat zij zich bedreigd voelen, erin om elke keer raak te schieten. Maar jij verlangd van een agent dat dit supermensen zijn en geen fouten kunnen en mogen maken. Ik ken slechts 1 persoon die, naar eigen zeggen, aan deze kwalificaties voldoet……

• BennieMak

Man, man, man…misschien is een bezoek aan de psycholoog geen onnodige luxe voor jou…wat een afschuwelijke onzin kraam jij uit!

Nogmaals: De jury kwalificeerde het optreden van de agenten unaniem als knullig. Als je dat wilt nalezen, Volkskrant van afgelopen donderdag,

En ik ben klaar met jou!

• BennieMak

Planner Schreef:

——————————————————-

> Ik ken

> slechts 1 persoon die, naar eigen zeggen, aan deze

> kwalificaties voldoet……

Dat zal ik dan wel zijn!

Man, man, man….wat ben jij een zielig persoontje! Ik heb er geen andere woorden voor!

• KlaasVaak.

Planner schreef toch “zouden ze daar ook een BennieMak hebben” en niet “DE BennieMak”

• KlaasVaak.

daarbij mogen agenten vaak slechts REageren

oftwel: handelen naar de voorgedane omstandigheden

een crimineel niet

die neemt gewoon het initiatief en heeft geen ambtsinstructie

• KlaasVaak.

er is enkele tientallen meters voor de plek van het schietincident een wapen op straat gevonden.

Er is bij het slachtoffer, zoals ik had gelezen GEEN wapen aangetroffen.

http://www.knack.be/nieuws/wereld/dodelijke-schietpartij-die-aan-de-basis-lag-van-londense-rellen-was-gewettigd/article-normal-123208.html

http://www.nu.nl/buitenland/3670720/doodschieten-man-londen-was-rechtmatig.html

De jury die zich over het politieoptreden heeft gebogen, stelt dat Duggan niet gewapend was op het moment dat hij door agenten werd doodgeschoten. Kort daarvoor had hij echter nog wel een wapen bij zich.

Op enkele meters afstand van de taxi waar hij uit was gestapt nadat de politie die tot stoppen had gedwongen, is een vuurwapen gevonden. De jury gaat ervan uit dat Duggan dat uit het raam heeft gegooid.

Ik zou van jou juist een reactie hebben verwacht dat dit een liquidatie door de politie was omdat de verdachte helemaal geen wapen had (net als Rishi)

En een suggestie als “misschien heeft de politie dat wapen daar wel gedropt” of “wie weet hoe lang wapen al op die plek lag”

• BennieMak

Jammer he, dat mensen slimmer zijn dan dat je verwacht! :D