Inderdaad, daar heb je gezond verstand voor nodig. En als je uitgerust wordt met een (vuur)wapen dan weet je ook onder druk daarmee op een juiste manier om te gaan…
Inderdaad, daar heb je gezond verstand voor nodig
Dan hebben ze bij de politie een probleem, want de enige met “gezond verstand” dat ben jij.
En als je uitgerust wordt met een (vuur)wapen dan weet je ook onder druk daarmee op een juiste manier om te gaan…
Heb ji wel eens naar kleiduivenschieten gekeken? Zelfs de allerbeste schutters ter wereld slagen er niet in, om met jarenlange training, waarbij zij vele honderden, zo niet duizenden keren meer schoten te hebben gelost als de gemiddeld politieagent, slagen er niet in om onder optimale omstandigheden, zonder dat zij zich bedreigd voelen, erin om elke keer raak te schieten. Maar jij verlangd van een agent dat dit supermensen zijn en geen fouten kunnen en mogen maken. Ik ken slechts 1 persoon die, naar eigen zeggen, aan deze kwalificaties voldoet……
er is enkele tientallen meters voor de plek van het schietincident een wapen op straat gevonden.
Er is bij het slachtoffer, zoals ik had gelezen GEEN wapen aangetroffen.
http://www.knack.be/nieuws/wereld/dodelijke-schietpartij-die-aan-de-basis-lag-van-londense-rellen-was-gewettigd/article-normal-123208.html
http://www.nu.nl/buitenland/3670720/doodschieten-man-londen-was-rechtmatig.html
De jury die zich over het politieoptreden heeft gebogen, stelt dat Duggan niet gewapend was op het moment dat hij door agenten werd doodgeschoten. Kort daarvoor had hij echter nog wel een wapen bij zich.
Op enkele meters afstand van de taxi waar hij uit was gestapt nadat de politie die tot stoppen had gedwongen, is een vuurwapen gevonden. De jury gaat ervan uit dat Duggan dat uit het raam heeft gegooid.
Ik zou van jou juist een reactie hebben verwacht dat dit een liquidatie door de politie was omdat de verdachte helemaal geen wapen had (net als Rishi)
En een suggestie als “misschien heeft de politie dat wapen daar wel gedropt” of “wie weet hoe lang wapen al op die plek lag”
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?