We hadden het over PTSS en onafhankelijke rayons.
Ik stel vast dat die er niet zijn. Dan kom jij komt met een reactie over schietincidenten en andere korpsen???
Blijf toch bij het onderwerp. En bovendien zijn korpsen ook al verleden tijd. Er is één korps.
Nu hoop je dat betroffen agenten er wat mee kunnen. Terwijl je begon met
“Als de koe verdronken is dempt men de put.”
“En wat heb ik aan een pasje met nummers die ik kan bellen? Bellen, afspraak maken en 3 weken wachten!”
Je weet duidelijk niet waar je over praat als jij over de politie praat.
Je bent niet bij de politie werkzaam. Laat staan dat je iets weet over hoe de politie met PTSS omgaat.
Je weet niet wat er gebeurt als je die telefoonnummers belt van dat pasje.
Wat heeft een 24-uurs telefoonnummer voor zin als je pas na 3 weken terecht kunt?
Je hebt nooit zo'n pasje gehad en weet niet hoe er na zo'n telefoontje gereageerd wordt.
Ook een reactie van je op mijn reactie dat IK liever geen onafhankelijk vertrouwenspersoon had:
"Komt dat dan omdat de politieleiding denkt alles beter te weten? Of dat ze liever problemen binnen de eigen muren houden."
Ik ben niet de politieleiding. IK vind iets en jij meent een goede reactie te geven door te stellen wat de politieleiding denkt.
Jij denkt nu ook al voor de politieleiding?
Ik ben heel benieuwd hoe jij aan je wijsheden komt.
Ben jij bij de politie werkzaam? Laat maar want ik weet zeker dat dat niet het geval is.
> Net zoals jij hebben mensen die niet bij de politie werken vaak geen idee waar ze over praten.
> Klopt! Maar daarom stel ik ook de vraag, en dan reageer jij meteen als een gebeten hond.
> Zit je iets dwars aan mijn vragen? Zeg het dan gewoon! Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Het gaat niet om domme vragen, jij kleurt je eigen plaatje in.
Als IK iets vind dan komt dat volgens jou door de politieleiding.
Bovendien beweer jij dingen over de politieleiding terwijl jij niets maar dan ook niets over de politie weet.
Dat i.c.m. het onderwerp PTSS waar jij ook niet mee te maken hebt gehad maakt dat je je beter bij ‘vragens stellen’ kunt houden.
Laat ‘conclusies trekken’ maar aan anderen over.
En de politieleiding kan heus voor zichzelf praten.
En één tip: niet alles wat in de media komt is per definitie waar….
Dan weet je dat alvast als je vanavond gaat kijken.